استیضاح وزیر مشکل بازار خودرو را حل نمی‌کند/دولت سیزدهم میراث دار عقب‌ماندگی‌های گذشته است

از طرح توسعه بیمارستان املش تا مرکز جامع سلامت چابکسر و اورژانس رحیم آباد

دولت در راستای تحقق شعار سال بارقه‌های امید را در دل تولید کنندگان ایجاد کند

قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای با نرخ تورم و هزینه ها همخوانی ندارد؛ اعتراض دارم!

میز لق ارشاد گیلان، لق‌تر شد/ عصبانیت نماینده رودسر از برگزار کنندگان همایش آل‌بویه در سیاهکل!

امنیت غرب آسیا مدیون مردان پولادین سپاه است/ تیم دولت از بی‌نظمی مفرط رنج می‌‎برد

بازدید نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش از آسایشگاه امام رضا (ع) رودسر

دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان املش پررنگ‌تر عمل کند

پروژه محور شلمان به املش در مرحله اخذ مجوزات تامین مصالح قرار دارد

مطالبه گری مردم را محترم می شماریم

انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت جهاد کشاورزی در رفع مشکلات صادرات کیوی

عدم هماهنگی بین دستگاهی اجرای پروژه‌های شهرستان رودسر را دچار اختلال کرده است

کد خبر: 1188 | تاریخ انتشار: ۶:۰۱:۲۷ - شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

مردم مهم‌ترین مولفه‌ قدرت جمهوری اسلامی هستند/ نهادهای حاکمیتی زمینه جهاد تبیین را فراهم کنند

به گزارش رودسریها، «محمد صفری ملک‌میان» نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه به جهاد تبیین برای مقابله با لجن‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند، اظهار داشت: با توجه به غلبه رسانه‌ای که اردوگاه غرب دارد و از ابزار پروپاگاندای رسانه‌ای هم که علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند تا افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهد، لازم است برای شرایط فرهنگی و رسانه‌ای کشورمان برنامه‌ریزی داشته باشیم.

صفری ملک‌میان با بیان اینکه باید در حوزه رسانه سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم امسال اشاره ویژه‌ای به جهاد تبیین داشتند. جهاد تبیین یعنی همه خواص و ابزارهای متعددی که در جمهوری اسلامی وجود دارد در خدمت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم رودسر با اشاره به اینکه در جهاد تبیین نقاط ضعف و قوت باید با هم بیان شود، گفت: البته خدمات بی‌شمار و نقاط قوت باید به نحو ارزنده‌تری برای مردم روشن شود، لذا همواره ضعف در حوزه رسانه‌ای کشور برای تبیین موضوعات مختلف وجود داشته است و دشمن هم همین نقطه را برای دشمنی خود انتخاب کرده است.

وی افزود: دشمن از ضعف رسانه‌ای ما نهایت سوء استفاده را از افکار عمومی و احساسات پاک مردم می‌کند، بنابراین ما انتظار داریم مجلس، دولت و سایر نهادها نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جدیت و دقت بیشتری داشته باشند، اما التهابات و اغتشاشاتی که بعضاً در جامعه رخ می‌دهد بیشتر به این مسئله برمی‌گردد که جامعه نسبت به داشته‌های خودش خیلی اطلاعاتی ندارد، از این جهت جهاد تبیین کمک می‌کند که ما بتوانیم جهادگونه نسبت به مسائل کشور برای مردم خودمان تبیین داشته باشیم.

صفری ملک‌میان درخصوص نقش مردم در جهاد تبیین تصریح کرد: در جمهوری اسلامی به اندازه کافی ما طرفدار انقلاب اسلامی داریم، لذا یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی قدرت مردمی این نظام است و ما از این قدرت مردمی درون‌زا می‌توانیم بیشترین استفاده را داشته باشیم.

نماینده مردم رودسر با بیان اینکه مردمی بودن جهاد تبیین حرف بسیار درستی است، اظهار کرد: مهم این است که نهادهای حاکمیتی زمینه جهاد تبیین مردمی را فراهم کنند و در اختیار گرو‌های هدف قرار دهند تا بتوانیم ان‌شالله موفقیت بیشتری داشته باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار