- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

قوه قضاییه با هتاکان علیه حجاب و عفاف برخورد کند

به گزارش رودسریها، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه ۲۰ آبان) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در سومین جمعه ماه ربیع الثانی قرار داریم و در این لحظه نورانی هم خودم و هم برادران و خواهران نمازگزار جمعه را به رعایت تقوای الهی، ترک گناه و اطاعت از فرامین الهی توصیه و دعوت می‌کنم.

امام جمعه شهرستان رودسر آثار گناه در انسان را بسیار زیاد دانست و ضمن اشاره به فرمایشی از امام صادق علیه‌السلام عنوان کرد: انسانی که اهل معصیت و گناه نیست مانند آن است که لباسش کاملا تمیز است و به محض اینکه مرتکب گناه میشود میفهمد و این همان اثر گناه است در حالیکه چنین چیزی در فردی که دائما گناه می‌کند وجود ندارد.
روحانی با تاکید بر اینکه طبق مفاهیم دین مبین اسلام دنیا مزرعه آخرت است تصریح کرد: امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام فرمود مردم همه خوابند و منظور همان خواب غفلت است که باعث می‌شود انسان همچنان مرتکب گناه و معصیت شود.
وی ضمن اشاره به هشدار پروردگار متعال در آیه ۹۹ سوره مؤمنون اضافه کرد: خداوند متعال در این آیه می‌فرماید وقتی مرگ به سراغشان آمد انسانهایی که در دنیا نتوانستند برای آخرت خود کاری کنند و عمل صالح انجام دهند میگویند خدایا ما را به دنیا برگردان تا جبران کنیم اما خداوند به آنان می‌فرماید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد.
امام جمعه شهرستان رودسر ابراز داشت: قیمت باقیمانده عمر زمانی مشخص می‌شود که حضرت ملک الموت به سراغ انسان می‌آید بنابراین چه خوب است که از هم‌اکنون این فرصت را غنیمت شمرده و برای عمل صالح و کسب تقوای الهی کوشش کنیم.
روحانی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ضمن اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه و گرامیداشت یاد و خاطر ایشان اظهار داشت: تفسیر المیزان از این شخصیت بزرگ است که برخی از علما معتقدند این اثر در زمان غیبت کبری امام زمان عج الله بی نظیر است
وی با تاکید بر اینکه هفته کتاب و کتابخوانی در پیش است از کمبود سرانه مطالعه در کشورمان و تبعات منفی آن سخن گفت و ادامه داد: به همه توصیه میکنم کتاب و کتابخوانی را فراموش نکنند و اهل مطالعه باشند و در قرائت قرآن کریم این کتاب آسمانی و معجزه اسلام اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا فرهنگ یک جامعه تنها با مطالعه، ارتقاء، توسعه و تعالی پیدا می‌کند.
امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: تقریبا بیش از ۵۰ روز از اغتشاشات اخیر و جنایات هولناک داعشی مسلک‌ها می‌گذرد و در حقیقت باید گفت این شعاری که سر می‌دهند یعنی زن، زندگی و آزادی متعلق به ما و اسلام است که جایگاه بسیار ویژه‌ای برای زن و نوع بشر قائل است.
روحانی تصریح کرد: رانندگی زنان در کشوری مانند عربستان تا همین یکسال قبل ممنوع بود و حالا همین ها می‌آیند و کانال تلویزیونی تاسیس میکنند و میگویند حقوق زن در ایران نابود شده است.
وی ضمن اشاره به اقدامات ددمنشانه و دلخراش علیه نیروهای بسیجی، پاسدار و نیروی انتظامی و به شهادت رساندن آنان اذعان کرد: اغتشاشگران به نیروهای انتظامی حمله می‌کنند و بعد شعار آزادی و هنجارشکنانه سر می‌دهند در حالیکه این روش همان روش آمریکای جنایتکار ، سعودی‌ها و رژیم کودک کش صهیونیستی است.
امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه در پرچم منافقان آیه قرآنی حک شده است اضافه کرد: منافقانی که از روی نفاق دم از آیه قرآن میزنند دستشان به خون ۱۷ هزار ایرانی آلوده است و در حالیکه این همه انسان بیگناه را کشتند رفتند و به صدام پناهنده شدند و تمام اسرار مملکت را برای حمله به شهرهای کشور به دشمن می‌دادند.
روحانی ابراز داشت: یکی از لیدرهایی که اخیرا دستگیر شد اعتراف کرد که اگر مسلط می‌شدند اولین کارشان این بود که حرم امام رضا علیه السلام، حضرت معصومه و همه بقاع را منفجر میکردیم و جنازه‌ها را درآورده و به شهر خودشان در مدینه میفرستادیم تا در آنجا دفن کنند.
وی ضمن درود به مردم صبور، نجیب و بصیر ایران اسلامی برای ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمن افزود: امروز تشییع پیکر شهید بسیجی در آستانه اشرفیه بود و همه مردم برای تشییع او آمده بودند و بدون شک با چنین حضوری دشمن آرزوی خود را به گور خواهد برد.
امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: پخش خبر ساخت موشک ماهواره‌بر ۱۰ هزار کیلومتری توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پرتاب آن به فضا تمام دنیا را به بهت و حیرت فرو برد و در خبرها هم حتی اعلام شد که چگونه کانال تلویزیونی رژیم صهیونسیتی برنامه‌های عادی خود را قطع کرده و با ترس و وحشت نسبت به پوشش این خبر اقدام کرد.
روحانی با بیان اینکه دشمن از اقتدار ملت ایران ترسیده و عصبانی است ادامه داد: روز گذشته نیز سردار حاجی‌زاده خبر دیگری داد که کمر دشمن را شکست، ایشان اعلام کرد سپاه موشک بالستیکی ساخته است که تا ده سال دیگر هیچ سامانه ضد موشکی در جهان قادر به رهگیری آن نخواهد بود.
وی یادآور شد: رژیم کودک کش صهیونیستی و ال سعود بشنوند انگشت رزمندگان اسلام روی ماشه است و زمانی که فرماندهی معظم کل قوا و این ملت بزرگ تصمیم بگیرند و اراده کنند هر مکانی را که بخواهند موشکها را بر سرشان فرود خواهند آورد طوری که حتی فرصت رفتن به پناه‌گاه را هم پیدا نکنند.
امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: امام راحل فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود و برای همین است که دشمن دائما به سپاه ما، ارتش ما و اقتدارمان حمله میکند زیرا نمی‌تواند پیشرفتهای ما را ببیند بنابراین دست به قتل و کشتن بسیجیان، سپاهیان و نیروی انتظامی میکند اما با این کارها راه به جایی نمیبرد.
روحانی خطاب به رئیس دستگاه قضایی کشور یادآور شد: صبر این مردم حدی دارد اما این صبر اندازه دارد و اگر شما نمی‌خواهید با هتاکان علیه حجاب برخورد کنید این امواج عظیم مردمی توان آن را دارند که در همین رودسر هتاکان را از کف خیابان جمع کند و سر جایشان بنشانند.
وی خاطرنشان کرد: به خواهران محجبه‌ و طلبه‌های عمامه به سر عرض میکنم صحنه نبرد است و باید به میدان بیایند و در مقابل اشرار بایستند تا توطئه آنان در نطفه خفه شود و بدون شک اگر قوه قضائیه برخورد نکند صبر این مردم لبریز خواهد شد.
Print Friendly, PDF & Email [۱]