- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

کاهش ۹۰ درصدی حوادث چهارشنبه‌سوری در رودسر

سعید صابر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا [۱]، اظهار کرد: تمامی نیروی آتش‌نشانی رودسر برای مقابله با هرنوع خطر احتمالی در چهارشنبه آخر سال در دو ایستگاه این شهر در آماده‌باش کامل بودند.

وی افزود: در شب چهارشنبه دو مورد آتش‌سوزی لاستیک با تلاش آتش‌نشانان رودسر در دو نقطه این شهر مهار شد.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: در سال گذشته در آئین چهارشنبه‌سوری ۱۵ مورد آتش‌سوزی در شهر رودسر رخ داد و در جریان آن‌ها چهار نفر مصدوم شدند، اما امسال این آمار ۹۰ درصد کاهش داشته است.

صابر یادآور شد: برای جلوگیری از حوادث احتمالی و آگاهی‌بخشی به مردم کلیپی در این زمینه خطرات سوختی ناشی از آتش‌بازی و شیوع بیماری کرونا توسط روابط عمومی واحد آتش‌نشانی رودسر تهیه و در فضای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفت و اطلاع‌رسانی خوبی از طریق رسانه‌ها انجام شد که بسیار تأثیر گذار بود.

وی با اشاره به فعالیت آتش‌نشانی رودسر با ۳۰ نیروی آتش‌نشان، پنج خودروی سنگین و سه خودروی سبک، عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی رودسر از غروب سه‌شنبه به حالت آماده‌باش در دو ایستگاه این شهر مستقر شدند.

شهردار رودسر تاکید کرد: با توجه به اینکه واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همه روزه خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر را ضدعفونی و گندزدایی می‌کند، شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری در سطح این شهر پرهیز کنند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

 

Print Friendly, PDF & Email [۲]