- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

افتتاح پارک سردار شهید سلیمانی روستای خیاط محله

به گزارش رودسریها، فرماندار شهرستان رودسر در مراسم افتتاح پارک سردار شهید سلیمانی روستای خیاط محله از دهستان سیاهکلرود بخش چابکسر در هفتمین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد:ما با سر مشق گرفتن از سردار حاج قاسم سلیمانی که دلش برای مردم می سوخت و تمام تلاش و جهادش برای این ملت بود بتوانیم خدمتگزار خوبی برای ملت ایران باشیم.

محمدرضا شهاب زاده  با اشاره به اینکه دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی تاکید بر رفع محرومیت زدایی و نگاه ویژه به روستاها دارد،افزود:ما باید با فراهم کردن زیرساخت ها ،مشکلات روستاها را به حداقل برسانیم هر چند مشکلات زیاد و اعتبارات کم است.

دهیار روستای خیاط محله نیز در این مراسم با اشاره به اجرای ۴ پروژه احداث پارک ، تعریض خیابان، احداث و دیوار چینی حفاظتی کنار  رودخانه  روبروی پست بانک روستا، تغییر و تعویض لوله آب شرب و جاگذاری ۳ عدد لوله مسلح برای انتقال آب‌های سطحی و رودخانه ای در انتهای این روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال اظهار کرد: پارک شهید سلیمانی این روستا به دوربین مدار بسته، ۴ پروژکتور، نمازخانه،سرویس بهداشتی، انبار و تلویزیون برای نمایش مناظر و فضای سبز روستا در راستای جذب توریست و گردشگران مجهز است.

هانیه رستمی نژاد با اشاره به ایجاد یک پارک جنگلی و تفرجگاهی در ادامه پارک شهید سلیمانی در روستای خیاط محله افزود: راه اندازی منبع آب شرب برای ۵۰ خانوار جهت رفع افت فشار آب و آغاز  اجرای طرح تفکیک زباله تر از خشک در این روستا از دیگر اقدامات شورا و دهیاری روستای خیاط محله است.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی روستای خیاط محله آقایان رضا قاسمیان رئیس شورا ، علی خداداد نایب رئیس شورا و فیروز خاوندکار عضو شورا که همیشه پای کار بودند تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email [۱]