- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

میز لق ارشاد گیلان، لق‌تر شد/ عصبانیت نماینده رودسر از برگزار کنندگان همایش آل‌بویه در سیاهکل!

به گزارش رودسریها، ثقتی پس از سومدیریت در اجرای پروژه بزرگداشت میرزاکوچک‌خان و حاشیه‌هایی که بوجود آمد، حالا با برگزاری همایشی بنام آل‌بویه در رشت و سیاهکل، به رفتنش از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قطعیت بیشتری داده است.
تاریخ که گواهی می‌دهد آل بویه خاستگاهش شهرستان املش است در تصمیم مدیران ارشاد گیلان جایگاهی نداشته و این امر باعث عصبانیت نماینده رودسر و املش را همراه داشته است.
حجت الاسلام محمد صفری خطاب به برگزارکنندگان همایش آل بویه گفته است: اجازه تسخیر نام آل بویه املش را به شهرستانی دیگر نمی دهم و نمی‌گذارم به مسایل قومیتی دامن بزنند و بین مردم ولایت‌مدار دیلمان سیاهکل و سمام املش اختلاف ایجاد کنند.
به گفته وی، خاستگاه آل بویه، روستای تاریخی بویه در دهستان سمام از بخش رانکوه املش بوده و قراربود همایش آل بویه در بهار امسال در شهرستان املش برگزار گردد که مسئولان سیاسی شهرستان واستان مانع آن شدند و در کمال ناباوری با یکسری مستندات‌جعلی آن را منتسب به شهرستانی دیگر کرده و امروز درصدد برگزاری این همایش در آن شهرستان هستند.
حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی جایگزین ثقتی که حتی از دوستانش پس از مدیرکل شدنش فاصله گرفته بود، عهده دار مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد گیلان خواهد شد؟
Print Friendly, PDF & Email [۱]