- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

ایثار کادر درمان ستودنی است

 مراسم سومین سالروز عروج ملکوتی اولین شهید مدافع سلامت کشور، شهیده نرجس خانعلی زاده امروز (جمعه، ۵ اسفند) با حضور استاندار گیلان، شخصیت‌های استانی و شهرستانی، امام جمعه شهرستان رودسر و مردم ولایتمدار در رودسر برگزار شد.
حجت‌الاسلام تقی روحانی- امام جمعه شهرستان رودسر- در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در برپایی این محفل نورانی تلاش کردند قدردانی و از همه شهدا و جانباختگان عرصه سلامت تشکر کرده و یادشان را گرامی میداریم.
امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: در دوران سخت شیوع کرونا پرستاران، اطبا و کادر درمانی تلاش می‌کردند تا تلفات جانی بر اثر  این ویروس منحوس کاهش یافته و به حداقل برسد بنابراین لازم است همواره از آنان و ایثارشان یاد کنیم.
روحانی تصریح کرد: شهرستان رودسر در اولین شدن‌ها در کل کشور مقام دارد زیرا اولین استاندار شهید کشور، اولین شهید عرصه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و اولین شهیده عرصه سلامت از این خطه است که حقیقتا افتخاری بزرگ برای آن محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: از خانواده بزرگ شهیده خانعلی زاده صمیمانه سپاسگزارم که همراهی کردند تا این مراسم، با شکوه برگزار شود و در همینجا بار دیگر به آنان تسلیت عرض میکنم زیرا دختر جوان خود را در راه سلامت مردم و جامعه نثار کردند و به خانواده‌های معظم شهدا پیوستند.
امام جمعه شهرستان رودسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیده جعفری و شهید مومنی اذعان کرد: مردم وفادار و‌ قدرشناس به بهترین نحو ممکن در این مراسم نورانی شرکت کردند و حضور متحد آنان پیام بزرگی برای همگان به ویژه برای دشمنان دارد.
روحانی اضافه کرد: کسانی به رهبر عزیزمان نامه می‌نویسند و به ایشان اعلام می‌کنند که صدای ملت را بشنو، در حالی که عده‌ای اراذل و اوباش چند صباحی در خیابان‌ها جمع شده و امنیت جامعه را به خطر انداخته و به همه مقدسات ما اهانت کرده بودند.
وی حضور مردم در مراسم بزرگداشت شهدا و در چنین تجمعات بزرگی را صدای ملت ایران اسلامی دانست و گفت: واقعا زبان از این همه توجه و عنایت مردم نسبت به شهدا و خون شهدا قاصر است و امیدواریم خداوند این مردم باوفا به امام امت و انقلاب اسلامی را همچنان متحد و بصیر حفظ کند و دعای شهدا بدرقه راهشان باشد.
امام جمعه شهرستان رودسر با قدردانی ویژه از استاندار گیلان برای حضور و سخنرانی در این مراسم ابراز داشت: از نیروی انتظامی تشکر می کنم که نقش موثری در تامین امنیت جامعه ما در این اغتشاشات داشتند.
روحانی در پایان خاطرنشان کرد: از جامعه روحانیت، بسیجیان، سپاه ناحیه ، حوزه مقاومت بسیج، اصحاب رسانه، بنیاد شهید، فرماندار شهرستان رودسر، بخشدار بخش مرکزی، شورای اسلامی، شهرداری پرتلاش رودسر و دانشگاه علوم پزشکی هم تشکر میکنیم که نقش آفرینی خوبی در برگزاری این مراسم داشتند و انشالله دعای این شهیده بدرقه راه همه ما باشد.
Print Friendly, PDF & Email [۱]