- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

تسری فضای نورانی قرآن به جامعه با برپایی محافل قرآنی

محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که با تلاوت قاریان ” هادی موحد امین ” ، ” محمد علی عنبری ” و ” محمدرضا پور تراب زاده ” در مسجد طالب زاده رودسر برگزار شد ، گفت : قدردانی می کنم از بانیان این مجلس نورانی تلاوت آیات کلام الله مجید در این اعیاد مبارک ، مکان مقدس و در این شهرستان قاری پرور رودسر که افتخارات بسیار زیادی نیز در این زمینه دارد .

وی افزود : در حوزه قرآنی به حمد الله مساجد شهرستان فعالیت های بسیار خوبی دارند و آموزش هایی برای سطوح نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان دارند. مراسم متعددی به مناسبت های مختلف در شهرستان برگزار می شود که امشب شاهد یکی از نمونه های آن هستیم.

شهاب زاده اضافه کرد : جا دارد با تقویت این محافل ، انشاالله بتوانیم فضای قرآنی را به جامعه مان تسری دهیم و از این فضای نورانی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز کمک بگیریم و تا روزی که این انقلاب به دست صاحب اصلی اش ، آقا امام زمان (عج) برسد در مسیر قرآنی گام برداریم.

فرماندار شهرستان رودسر در مورد برنامه های شهرستانی اظهار داشت : در حوزه های مختلف بنا بر این است که برای قشر نوجوان و جوان کلاسهای متعدد در بخش قرائت و حفظ قرآن کریم در مساجد داریم که انشاالله بتوانیم با پرورش این عزیزان در راستای کلام نورانی قرآن ادامه دهنده راه کسانی باشیم که در این خصوص تلاش‌های زیادی را متحمل شدند.

Print Friendly, PDF & Email [۴]