- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

پایان مسابقات والیبال ساحلی کلاچای با قهرمانی تیم باشگاه شایان

به گزارش رودسریها، در این مسابقات که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان و هیات والیبال برگزار شد، ده تیم به مدت دو روز روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه در ساحل نگین شمال شهرداری کلاچای با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دیدار نهایی را دو تیم باشگاه شایان کلاچای و چای محمدپور برگزار کردند که این بازی با برتری دو بر صفر باشگاه شایان به پایان رسید و این تیم در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های چای محمدپور و شهرسازان گیلان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
به تیم های اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد.
در آیین اهدای جوایز به تیم های برتر شهردار کلاچای، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخش، رئیس هیات والیبال شهرستان و جمعی دیگر حضور داشتند.
مهدی رشاد، شهردار کلاچای در حاشیه اعطای جوایز به تیم های برتر گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر در حمایت از رشته های مختلف ورزشی مصمم است و در این زمینه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.
کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم بر لزوم توجه به ورزش قهرمانی و همگانی تاکید و آن را بستر ساز توسعه دانست.
یاد آور می شود مسابقات والیبال ساحلی به مناسبت عید سعید فطر طی روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره ورزش و جوانان و هیات والیبال در ساحل نگین شمال شهرداری کلاچای برگزار شد.
از این مسابقات استقبال خوبی به عمل آمد و شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای نشان داد که در ایجاد فضای مفرح و با نشاط در بین مردم بویژه جوانان عزم و اراده جدی دارد.
تهیه خبر: علی سلمانی
Print Friendly, PDF & Email [۹]