- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

خرید ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی برای گندزدایی در رودسر

حسین اسماعیل‌پور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر اظهار کرد:  یکی از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و تأمین امنیت سلامت جامعه، شست و شوی مداوم اماکن عمومی و معابر است.

وی با اشاره به اینکه برای شست و شوی معابر و اماکن عمومی استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده ضروری است، افزود: در این راستا ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی از جنوب کشور خریداری و عصر روز سه‌شنبه به فرمانداری شهرستان رودسر تحویل داده شد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده جهت استفاده در سطح شهرستان تهیه‌شده است، تصریح کرد: این میزان محلول بین شهرداری‌های پنج‌گانه رودسر، کلاچای،  رحیم‌آباد،  چابکسر و واجارگاه توزیع و عملیات گندزدایی و میکروب‌زدایی اماکن عمومی و معابر در سطح این شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه به این محلول‌ها ، ۱۰ برابر آب افزوده می‌شود، گفت: در صورت نیاز این کار تا برطرف شدن کامل خطر انتقال ویروس کرونا و عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه شهرستان‌های هم‌جوار رودسر هم متقاضی دریافت این محموله ضدعفونی‌کننده هستند، افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده دو هزار لیتر از این محموله به شهرستان لنگرود و دو هزار لیتر هم  به شهرستان املش تحویل داده می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email [۱]