- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

قهرمانی شهرداری لنگرود در رقابت‌های والیبال ساحلی جایزه بزرگ کشور

[۱]به گزارش رودسریها، دومین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جایزه بزرگ نگین خزر با قهرمانی تیم شهرداری لنگرود در بخش چابکسر شهرستان رودسر به پایان رسید.

 

این رقابت ها به مدت ۴ روز به میزبانی چابکسر و در ساحل زیبای این شهر برگزار شد و در دیدار فینال این مسابقات تیم شهرداری لنگرود با برتری ۲ بر یک برابر تیم رستوران نگین شمال چابکسر جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

در دیدار رده بندی تیم هیات والیبال اردکان با همین نتیجه تیم پدر و پسر فرخی از گلستان را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.

 

در دومین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جایزه بزرگ نگین خزر که در ساحل چابکسر برگزار شد ١٣ تیم از کشور به مدت ۴ روز با هم رقابت کردند.

 

مراسم اهدای جوایز این مسابقات با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولین شهرستان رودسر، بخش چابکسر و علاقه مندان به این رشته جذاب و پرطرفدار ساحلی برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات: مازیار هوشمند بازیکنان تیم های برتر(اول تا سوم ) تیم قهرمان: شهرداری لنگرود (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی تیم دوم :رستوران نگین شمال چابکسر (بهمن سالمی – سینا شوکتی) تیم سوم : هیات والیبال اردکان (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)

خبرنگار : محمد حسن رهبر

Print Friendly, PDF & Email [۴]