- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

دستگیری عامل تیراندازی در کلاچای

[۱]سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی”در گفتگو با رودسریها با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: هر اقدامی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

 

وی در با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری و تیراندازی فردی با اسلحه شکاری به سمت یک نفر دیگر در بخش کلاچای، بلافاصله ماموران انتظامی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پس از حضور پلیس در مکان مورد نظر مشخص شد، عامل تیراندازی که با مردی 52 ساله اختلاف ملکی داشته به سمت او شلیک کرده و متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اعلام اینکه در این حادثه کسی آسیب ندیده، افزود: با اقدامات صورت گرفته، محل اختفاء متهم شناسایی و ظرف مدت یک ساعت این فرد دستگیر شد.

 

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، یک دستگاه فلزیاب قاچاق و 10 گرم شیره تریاک از منزل خبر داد و تصریح کرد: متهم 44 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد کرده و در این راستا به هیج وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email [۲]