- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

انهدام باند سارقان منازل رودسر با 6 فقره سرقت

[۱]سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت‌وگو با خبرنگار رودسریها با اشاره به اینکه سرقت باعث بروز ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار داشت: توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی و رعایت نکات حفاظتی توسط مردم از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری می‌کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت طلا، زیورآلات و وجه نقد از منازل سطح شهرستان رودسر طی ماه‌های گذشته، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اعتراف این فرد به 6 فقره سرقت از منازل شهروندان رودسری با همدستی 2 نفر دیگر خبر داد و بیان داشت: متهمان دیگر اعضای این باند دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی گفت: سارقان 30، 39 و 42 ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

سرهنگ جوانمردی در پایان از شهروندان خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email [۲]