- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

پاتک پلیس به محل تجمع قماربازان در رودسر

[۱]سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” در گفت‌‎وگو با خبرنگار رودسریها، با بیان اینکه قمار خلاف قانون است و باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار داشت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

 

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد صنفی در ساحل شهر رودسر اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرد‌ه‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه پلیس با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به مکان‌ اعلامی اعزام شدند، افزود: در بازرسی این واحد صنفی 8 نفر حین قماربازی دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی از کشف 4 دست آلات بازی قمار و یک دستگاه کارت‌خوان برای انتقال وجه حاصل از قماربازی خبر داد و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند. سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: کسب درآمد از راه قمار و تحصیل مال نامشروع یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است و جرم محسوب می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email [۲]