- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

آیین تجلیل از راهداران و کارکنان راهداری شهرستان رودسر

[۱]به گزارش رودسریها، محمدحیدری فرماندار رودسر روز سه شنبه در آیین تجلیل از راهداران و کارکنان اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای شهرستان رودسر که در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری برگزار شد، از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در سال آینده خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این اعتبار از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیش بینی و لحاظ شده افزود: از محل منابع دیگر نیز اعتبارات به این بخش تزریق خواهد شد.

 

فرماندار رودسر لزوم حفظ و نگهداری از امکانات و تجهیزات راهداری را مورد تاکید قرار داد و گفت :نگهداری و صیانت از این دارایی ها ضروری است و می طلبد در صیانت از امکاناتی که در اختیار داریم بیشتر تلاش کنیم.

 

حیدری با بیان اینکه نگهداری از راهها و جاده ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد اظهار کرد: نگهداری راهها و جاده ها بسیار حائز اهمیت است و فعالیت و تمرکز ما باید روی این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به وجود دو نقطه بحرانی حادثه خیز در شهرستان یکی در منطقه کرجه پشت و دیگری حسن سرا تصریح کرد: باید هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای برون رفت از وضعیت موجود اتخاذ شود.

 

فرماندار رودسر به کاهش آمار حوادث جاده ای در این شهرستان اشاره بیان کرد: برابر آمارها میزان تصادفات جاده ای امسال نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی را نشان می‌دهد.

 

حیدری همچنین در این مراسم نکاتی در خصوص اهمیت و جایگاه راهداری در اقتصاد ملی و بین‌المللی و سرمایه گذاری در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد.

 

در پایان از ریاست و جمعی از راهداران و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودسر توسط فرماندار تجلیل بعمل آمد در این آیین معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نیز حضور داشتند

Print Friendly, PDF & Email [۶]