- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی و رونمایی کتاب همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کشور

به گزارش رودسریها [۱]، کمال عباس نژاد رئیس این اداره با اعلام این خبر افزود : همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب کشور و با همکاری انجمن نمایش و انجمن ادبی این اداره ، کارگاه آموزشی نویسندگی و اصول مقدماتی نگارش ” استاد علی اکبر آقاجانی ” و رونمایی از کتاب ” در لجنزار گربه ها ” اثر آقای علی تسلیمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر برگزار شد.

وی گفت : در برنامه کارگاه آموزشی نویسندگی و اصول مقدماتی نگارش که عصر پنجشنبه 7 بهمن 1400 در سالن پلاتو این اداره برگزار گردید ، علی اکبر آقاجانی ” کارشناس ارشد ادبیات نمایشی ، فیلمساز و مدرس دانشگاه درخصوص اصول مقدماتی نگارش نویسی و چگونه نوشتن ، مطالبی ایراد نمودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر ادامه داد : در دیگر برنامه ادبی این اداره که همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب کشور برگزار گردید ، رونمایی از کتاب ” در لجنزار گربه ها ” تالیف مارینا کار و ترجمه علی تسلیمی بود که عصر شنبه 9 بهمن 1400 در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

نقد و بررسی و معرفی کتاب ، از دیگر برنامه های این مراسم بود که با همکاری انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر انجام شد.

برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی و رونمایی کتاب همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کشورp

Print Friendly, PDF & Email [۲]