- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

بهره برداری از 31 طرح خدماتی و کشاورزی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرنگار رودسریها [۱]، با حضور محمد رضا شهاب زاده سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر، جمعی از مسئولین بخش های کلاچای و چابکسر و اقشار مختلف مردم، 31 طرح خدماتی و کشاورزی در شهرستان رودسر به بهره برداری رسید.

 

این طرح ها شامل بهره برداری از 6 پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شامل روکش آسفالت راه های روستایی شهرستان، ساخت 20 واحد مسکن محرومین بهزیستی و 5 پروژه جهاد کشاورزی شامل تاسیس ایستگاه تعمیر و تجهیز آب باغات کشاورزی در روستای اوشیان چابکسر و پرورش گل و گیاه می باشد.

برای اجرای این طرح ها در مجموع سیزده میلیارد و 870 میلیون تومان هزینه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در مراسم واگذاری مسکن محرومین بهزیستی که بصورت نمادین در روستای زیازمحله بخش مرکزی با حضور نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان برگزار شد با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خوبی در بهزیستی به جامعه هدف ارائه می شود اظهار داشت: ارائه این خدمات از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمد رضا شهاب زاده با اشاره به خدمات متنوع بهزیستی به مددجویان این نهاد گفت: ساخت مسکن به عنوان سرپناه برای این عزیزان و تلاش در جهت خودکفایی آنان بویژه در حوزه اشتغال از اقدامات بسیار خوب بهزیستی است که به شایستگی در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email [۲]