- پایگاه خبری تحلیلی رودسریها - http://rudsariha.ir -

خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع بهترین راه پاسداشت خون شهدا است

به گزارش رودسریها،  حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (شنبه، ۲۱ اسفند) به مناسبت در پیش بودن ۲۲ اسفند و روز شهید در شهرداری رودسر و در جمع کارکنان شهرداری اظهار داشت: توجه به شهدا و ایثارگران به ما در خدمت کردن به مردم روحیه و انگیزه‌ای مضاعف می‌بخشد و نباید به هیچ قیمتی اجازه دهیم نام شهدا فراموش شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر برگزاری یادواره‌های شهدا را یکی از راه‌های تجلیل از مقام شهدا خواند و ضمن تاکید بر برگزاری هرساله آن  اضافه کرد: دشمن مخالف چنین مجالس و برنامه‌هایی است که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌انجامد بنابراین درصدد این است تا راهی برای فراموشی چنین ارزش‌ها و آرمان‌هایی پیدا کند.

 

روحانی تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت افزایش روحیه معنوی بین مردم در گام دوم انقلاب را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری عده‌ای افراد فاسد در چهل ساله دوم از عمر انقلاب اسلامی همه معنویت و ارزش‌ها را هدف قرار خواهند داد فلذا باید از هم‌اکنون خود را برای دفاع و مقابله با چنین حرکت‌هایی آماده سازیم.

 

وی خدمت صادقانه، خستگی‌ناپذیر و خالصانه را انتظار همه شهدا از مسئولان و مدیران جامعه دانست و با بیان اینکه ارزش این کار از ده‌ها تجلیل و برگزاری یادواره بیشتر است ابراز داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توصیه می‌فرمایند کوچه به کوچه شهرهایمان باید مزین به نام شهدا باشد و این راه دیگری برای زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا در جامعه است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر حرکت دشمن برای استقرار اسلام آمریکایی در ممالک اسلامی را یادآور شد و با اشاره به اینکه چنین اسلامی هیچ خطری برای مستبدان و استکبار ندارد افرود: امام خمینی(ره) با استعانت از پروردگار متعال و با همیاری مردم قیام کرد تا اصل اسلام به میدان بیاید و این مهم در وصیتنامه شهدا هم مورد تاکید قرار گرفته است.

 

روحانی تکریم ارباب رجوع اهتمام ادارات و دستگاه‌ها به این امر را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مسئولیت فرزندان و خانواده‌های شهدا در وظایف سازمانی‌شان از همه ما سنگین‌تر است و مراقبت از عملکردها، احترام به مردم و برخورد خوب موجب می‌شود نه تنها شهدا بلکه پیغمبر اسلام(ص) هم از ما رضایت داشته باشد.

Print Friendly, PDF & Email [۱]