شهدای راه آزادی پشتوانه انقلاب اسلامی وکشورند

انهدام باند سارقان احشام در رودسر

اجرای دستورالعمل تفکیک زباله از مبدا در ۱۲۲ روستای شهرستان رودسر

تولید 1300 تن ماهی سردابی و خاویاری در رودسر

3 کاندیدای انتخابات رودسر استعفا دادند

کنسرت هنرجویی آموزشگاه موسیقی نوای ایران برگزار شد

پدر شهید «مسعود آذر بهرام» به فرزند شهیدش پیوست

صنعت چای رودسر برابر سپیدرود رشت شکست خورد

اهدای سبدهای کالای شب یلدا به ۷۰۰ خانوار رودسری

مسائل اجتماعی منجر به تعطیلی پروژه سد نشود

آیین تجلیل از راهداران و کارکنان راهداری شهرستان رودسر

نهادینه کردن فرهنگ فاطمی از ضروریات جامعه اسلامی است

کد خبر: 1279 | تاریخ انتشار: ۸:۰۳:۳۳ - چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

سوء‌استفاده دشمن از هیجانات برخی جوانان و نوجوانان در فضای مجازی

به گزارش رودسریها، حجت‌الاسلام تقی روحانی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات حوزه علمیه فاطمیه رودسر با اشاره به نقش موثر طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون برای خدشه‌دار کردن چهره روحانیت و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به کمبود طلبه و روحانی در جامعه افزود: فضای مستعدی برای تحصیل جوانان و نوجوانان در ۲ حوزه علمیه خواهران و برادران رودسر آماده است که علاقمندان به این حوزه می‌توانند ثبت نام و تحصیل کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودسر با بیان اینکه دشمن مدارس ما را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن به دنبال شبهه‌افکنی و ایجاد تردید در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ما است تا آن‌ها را از مسیر انقلاب دور کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان کرد: با حوادث اخیر مشخص شد که دشمن برای تغییر ذهنیت نسل جدید درباره انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی داشته و با جنگ رسانه‌ای برای ایجاد تردید در اعتقادات جوانان و نوجوانان تلاش کرده است.

روحانی توجه به جهاد تبیین برای مقابله با موج مخرب تبلیغاتی دشمن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند باید برای زدودن ابهامات و شبهات ایجاد شده در ذهن دانش‌آموزان با حساسیت و آگاهی بیشتری ورود کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی رودسر  با اشاره به حضور آگاهانه همه مسؤولان و ائمه جمعه در جهاد تبیین گفت: برای مقابله با دسیسه‌های دشمن و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان وظیفه داریم که با حساسیت بیشتر و مسلح شدن به اطلاعات مختلف واقعیت‌های انقلاب اسلامی را روشنگری کنیم.

امام جمعه رودسر، جهاد تبیین را مستلزم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان در این برهه از زمان حفظ وحدت همگانی و توجه به جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه دشمن فضاهای مجازی را در اختیار دارد، تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی افکار جامعه اسلامی به ویژه آینده سازان این مملکت را زیر بمباران شدید شبه‌افکنی و تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی قرارد داده و از هیجانات برخی از جوانان و نوجوانان سوء استفاده می‌کند.

روحانی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان رودسر در بحث جهاد تبیین بیان کرد: باید نیروهای انقلابی با روشنگری در فضاهای مجازی با توطئه‌های دشمن مقابله کنند و با بصیرت افزایی جامعه اجازه ندهند عده‌ای خودی در میدان دشمن بازی کنند.

به گزارش فارس در این نشست با بررسی و تجزیه و تحلیل جریانات فرهنگی و اجتماعی جامعه برای اعتلای فرهنگ عمومی شهرستان رودسر راه حل‌هایی از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ارائه شد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار