آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌ راه پارک ملت رودسر

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

۲۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در رودسر معدوم شد

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو رودسر

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه رودسر جهت شرکت در روز جهانی قدس

ورود دادگستری گیلان به موضوع آلودگی آب آشامیدنی رودسر

ادعای غیرواقع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص عدم افزایش کرایه بین شهری

هنر تولید کننده قدرت است

توقیف 2 خودروی تخلیه کننده زباله در رودسر

مشکل کدورت آب، مدیرعامل آبفای استان را به رودسر کشاند

اتصال مستقیم پمپ‌های آب ساختمانها توسط شهروندان به شبکه توزیع آب شهری دلیل اصلی کدورت نیست

مشکل آب شرب رودسر فقط کدورت است، هیچ مشکلی میکروبی و شیمیایی نداریم

کد خبر: 1951 | تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹:۱۱ - چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

لزوم رعایت حجاب در اماکن تحت نظارت اتاق اصناف

به گزارش رودسریها، حجت‌الاسلام تقی روحانی – امام جمعه شهرستان رودسر – امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفند) در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که در سالن اجتماعات شهید انصاری برگزار شد ضمن اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه اظهار داشت: در بخشی از این مناجات به خداوند می‌گوییم ای خدا به تو پناه می‌بریم از غضب تو، پس مشخص میشود اگر خداوند به بنده خود غضب کند هیچ‌کسی جلودارش نیست.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: کسی که مشمول غضب خداوند متعال بشود راه گریزی برای او نیست بنابراین باید خیلی مراقب عملکردهای خود باشیم به ویژه مسئولان ادارات که امانت‌دار حاکمیت محسوب می‌شوند.

 

روحانی اضافه کرد: در اغتشاشاتی که امسال دشمن راه‌اندازی کرد بعد از فتنه سال ۸۸ ، خداوند متعال به حرمت خون پاک شهدا و نفس قدسی مقام معظم رهبری و دعای امام زمان (عج) دشمن و فتنه‌گران را بر سر جای خود نشاند.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش سپاه، بسیج، دستگاهای اطلاعاتی، امنیتی و‌ انتظامی برای شکستن نقشه دشمنان افزود: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و مزدوران آنها در این چند ماه تا توانستند تاخت و تاز کردند اما هیچ نتیجه‌ای دستشان را نگرفت.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: دولت تلاش بسیار زیادی را در همه ابعاد شروع کرده و با آنکه دشمن برنامه‌های جدیدتری را در آستین خود نگهداشته اما بی گمان با این تلاش‌های دولت خدمتگزار اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم در سال آینده تغییر پیدا خواهد کرد.

 

روحانی ضمن گرامیداشت تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، مدیریت مسافران نوروزی را امری بسیار بااهمیت خواند و اذعان داشت: مسئولان شهرستان و دستگاه‌های متولی باید به گونه‌ای عمل کنند و پیش بینی‌های لازم را بیاندیشند که روزه خواری در این ایام علنی نشود.

 

وی همچنین رعایت حجاب در اماکنی که تحت نظارت اتاق اصناف است را خواستار شد و گفت: رعایت شئونات اسلامی از قوانین جمهوری اسلامی ایران است و فروشنده مغازه باید تابع این قانون باشد و دستگاه حاکمیتی هم نسبت به اجرای قانون اقدام کند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ادامه داد: اگر اماکن متخلف در بحث رعایت حجاب بعد از مرحله تذکر باز هم تخلف انجام دادند تقاضا دارم طبق خواسته مردم دستگاه قضایی یا آنها برخورد کند.

 

روحانی یادآور شد: از همه دست‌اندرکاران برگزاری دو یادواره شهید مدافع سلامت و شهید مدافع امنیت که در شهرستان رودسر برگزار شد قدردانی میکنم زیرا برگزاری این یادواره‌ها آن هم با حضور گسترده مردم در حقیقت رفراندوم حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی در پایان اهتمام ویژه داشتن نسبت به شرکت در نماز جمعه را از همه مسئولان خواستار شد و خاطرنشان کرد: حضور مدیران در نماز جمعه در حاکمیت دینی یک واجب عرفی و اداری است و انتظار داریم مدیران ما در این عرصه دقت بیشتری داشته باشند.

 

*خبرهای خوبی از حل معضل پسماند شهرستان رودسر در راه است

محمدرضا شهاب زاده – فرماندار شهرستان رودسر -نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال سال بسیار پر چالشی را آغاز کردیم و مشکلاتی در حوزه توزیع آرد و نان و تامین آب کشاورزی به وجود آمد.

 

فرماندار شهرستان رودسر طرح‌های نیمه کاره عمرانی، نوسانات شدید اقتصادی و اغتشاشات اخیر را از دیگر چالش‌های سال ۱۴۰۱ ذکر کرد و افزود: دشمن در این آشوب‌ها هر آنچه را که داشت به میدان آورد و با تمام توان آمد و دیدیم که حتی منافقان هم با همه گروه‌های معاند بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اغتشاشات را به راه انداختند.

 

شهاب‌زاده با بیان اینکه در سال آینده نیز قطعا چالش‌هایی به وقوع خواهد پیوست تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن با برنامه‌ریزی دقیقی در اغتشاشات اخیر ورود کرد اما محاسباتش غلط از آب درآمد و به آن چیزی که میخواست دست پیدا نکرد.

 

وی یادآور شد:‌ اقدامات دولت سیزدهم در همین هفده ماه اخیر به ویژه در انعقاد پیمان شانگهای و پیمان با روسیه تحریم‌های علیه کشورمان را تماما بی اثر کرد و این نشان میدهد راهبرد تحریم دشمن علیه ملت ایران اسلامی در سایه رهبری الهی مقام معظم رهبری شکست خورده است.

 

فرماندار شهرستان رودسر ادامه داد: مردم به این نظام چشم امید بستند و اگر ما مدیران و مسئولان خطا کنیم تنها فرصت خود را برای خدمتگذاری صادقانه به مردم از دست داده‌ایم.

 

شهاب‌زاده با بیان اینکه در شهرستان رودسر وحدت بسیار خوبی بین دستگاه‌ها و نهادها برای حل مشکلات مردم شکل گرفته است تصریح کرد: شعار دولت سیزدهم مبارزه با فساد و خدمتگذاری به مردم است بنابراین لازم است مدیران و مسئولان هم در همین راستا حرکت کنند.

 

وی ابراز داشت: ماه مبارک رمضان امسال با ایام نوروز تقارن پیدا کرده و حتما اقداماتی را اجرایی می‌کنیم تا شاهد روزه خواری‌های علنی نباشیم.

 

فرماندار شهرستان رودسر از ایجاد کمیته‌های ۹ گانه برای مدیریت سواحل خبر داد و اظهار داشت: سواحل نعمت بزرگی است که شامل حال شهرستان رودسر شده و باید در این محدوده‌ها فضای بانشاط و امنی را برای مردم و مسافران ایجاد کنیم تا شاهد بروز اتفاقات تلخ در آنجا نباشیم.

 

شهاب‌زاده اضافه کرد: فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری‌ها و کلیه دستگاه‌های فرهنگی باید حضور مثمر ثمری در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی در محدوده سواحل شهرستان رودسر داشته باشند.

 

وی پسماند را یکی از معضلاتی اصلی شهرستان رودسر ذکر کرد و با تاکید بر اینکه این معضل تنها باید در همین شهرستان حل و فصل شود خاطرنشان کرد: از گذشته تاکنون با انباشت بسیاری از امورات در عرصه مدیریت پسماند مواجه بودیم اما با تمام اینها اتفاقات خوبی در این حوزه در حال وقوع است که جزئیات آن در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار