انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

نادیده گرفته شدن نقش رسانه‌های رودسر در حضور پرشور انتخابات!

نتیجه انتخابات مجلس در رودسر و املش مشخص شد

تولید 1300 تن ماهی سردابی و خاویاری در رودسر

شب‌گردی خرس قهوه‌ای در یکی از روستاهای اشکور رودسر

شنیده ها/ اسامی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان رودسر و املش

حضور حداکثری مردم اولویت انتخابات مجلس/ 247 صندوق در رودسر و املش پیش بینی شده است

تلاش ۱۳ نفر برای رسیدن به صندلی شهرداری واجارگاه

برگزاری جشنواره چشم انداز ‌توسعه پایدار روستایی در روستای کُرجه پشت رودسر+تصاویر

بیمارستان رودسر چندین ماه بدون داروخانه!!!

تامین 11 هکتار زمین برای اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در رودسر

تصاویری از یادواره 140شهید والامقام بخش چابکسر

کد خبر: 1995 | تاریخ انتشار: ۶:۴۹:۰۵ - یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

دولت در راستای تحقق شعار سال بارقه‌های امید را در دل تولید کنندگان ایجاد کند

به گزارش رودسریها، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان – نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با موضوع شعار مهار تورم، رشد تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه در طلیعه سال نو یک برنامه ریزی راهبردی و محوری را در قالب شعار سال برای نظام جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دو دهه اخیر روی موضوعات اقتصادی تاکید بسیار فراوانی داشته‌اند و لازم است دولت‌ها هم فرمایشات تعیین کننده و راهگشای ایشان را برای حل معضلات و مشکلات کشور سر لوحه کار خود قرار دهند.

 

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های دولت باید در راستای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تدوین و اجرایی شوند اذعان کرد: امروزه مهمترین مشکل در جامعه ما مسائل اقتصادی است و دشمن از جنبه‌های مختلف فشار را بر ملت ایران اسلامی وارد کرده است.

 

وی اضافه کرد: از همه مسئولان حاکمیتی و نهادهای دولتی و غیردولتی انتظار می‌رود هر چه سریعتر برای مشکلات اقتصادی موجود نسخه‌های جدیدتری بپیچند تا شرایطی که امروز بر ملت ما غالب شده برطرف شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس افزود: متاسفانه در سالیان گذشته مسأله رشد تولید در ایران بسیار نادیده گرفته شد و موجب شد تا واحد‌های تولیدی، کارخانجات بزرگ و کوچک در شرایط فوق‌العاده سختی قرار بگیرند.

صفری ملک میان ضمن اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور و کاهش راندمان آنها اضافه کرد: انتظار داریم دولت هم در همین راستا سیاست‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

وی تسهیل‌گری در صدور مجوزهای جدید و تجاری سازی محصولات تولیدی را اقدامات مهمی که باید در دستور کار دولت قرار بگیرد خواند و گفت: باید با راهبردهایی مشخص و دقیق بارقه‌های امید را در دل تولید کنندگان ایرانی ایجاد کنیم و موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد را برطرف نماییم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس یادآور شد: وقتی چرخ تولید در کشور بچرخد چرخ اقتصاد هم به تکاپو در خواهد آمد و به تبع آن ما شاهد کاهش تورم خواهیم بود که البته بخشی از این امر علاوه بر مناسبات خارجی به روابط داخلی بر میگردد که باید هر چه سریعتر تنظیمات آن شکل بگیرد.

 

صفری ملک میان در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید این توجه را داشته باشد که از ظرفیت‌های موجود منطقه‌ای نهایت استفاده را ببرد و با توجه به تحرکاتی که چند وقت اخیر در حوزه سیاست خارجی شکل گرفته و ارتباط با برخی کشورهای عربی، چین و روسیه انتظار داریم سال ۱۴۰۲ تحول عظیمی در سیاست خارجی شکل بگیرد و بتوانیم مشکلات اقتصادی خود را از این طریق برطرف کنیم.

 

پایان پیام/84

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار