آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌ راه پارک ملت رودسر

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

۲۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در رودسر معدوم شد

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو رودسر

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه رودسر جهت شرکت در روز جهانی قدس

ورود دادگستری گیلان به موضوع آلودگی آب آشامیدنی رودسر

ادعای غیرواقع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص عدم افزایش کرایه بین شهری

هنر تولید کننده قدرت است

توقیف 2 خودروی تخلیه کننده زباله در رودسر

مشکل کدورت آب، مدیرعامل آبفای استان را به رودسر کشاند

اتصال مستقیم پمپ‌های آب ساختمانها توسط شهروندان به شبکه توزیع آب شهری دلیل اصلی کدورت نیست

مشکل آب شرب رودسر فقط کدورت است، هیچ مشکلی میکروبی و شیمیایی نداریم

کد خبر: 244 | تاریخ انتشار: ۸:۰۶:۰۸ - چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

مدیران ناکارآمد مشکلات اصلی جامعه است

به گزارش رودسریها به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد که در قالب عزاداری خیابانی از میدان سپاه تا میدان شهرداری رودسر برگزار شد، اظهار کرد: پس از سی‌ویک سال از ارتحال جانکاه امام (ره) هنوز غم از دست دادن این فقید بزرگ بر قلب ملت ایران سنگینی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی (ره) توانست ریشه ظلم را نابود و اندیشه‌های ناب اسلامی را در جامعه حاکم کند، افزود: مردم بزرگ ایران به برکت انقلاب اسلامی به عزت و سربلندی دست یافتند و خوشبختانه این انقلاب در حال گسترش در سراسر دنیا است.

امام‌جمعه رودسر به تلاش مجلس خبرگان رهبری در انتخاب درست مقام معظم رهبری برای جانشینی امام (ره) اشاره کرد و گفت: امروز به عینه مشاهده می‌کنیم که رهبری درست همان راه و کلام، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی امام (ره) را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود تأکید داشتند امروز جانشین صالح امام همان را برای امت اسلامی و محرومین عالم رهنمود می‌دهند، تصریح کرد: همان‌طور که امام (ره) و رهبری فرمودند روزی آمریکا مضمحل و نابود خواهد شد امروز ما شاهد ناآرامی و اعتراض‌های خیابانی و شدید مردم به عملکرد دولت در ۲۲ ایالت و ۱۵۰ شهر آمریکا هستیم.

روحانی با بیان اینکه شیطان بزرگ تابستان داغ را برای ملت ایران ترسیم کرده بود و این تابستان داغ به سراغ خودش رفته است، افزود: همان‌طور که امام (ره) به ما بشارت داده بودند امروز ما تزلزل کاخ سفید و کاخ الیزه را در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت را به چشم می‌بینیم.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام (ره) در جامعه به‌ویژه به نسل جوان بیان کرد: به‌رغم همه تنگناها و مشکلات اقتصادی در جامعه که بخش عمده آن به مدیریت نالایق بعضی از مدیران در این کشور برمی‌گردد امروز ما شاهد حضور گسترده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام (ره) هستیم.

امام‌جمعه رودسر حضور مردم در مراسم سالگرد امام (ره) را بیعت مجدد با راه امام دانست و گفت: راه امام ادامه دارد تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن مهدی فاطمه (س) برسد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار