موسوی از ارشاد رفت، عباس نژاد سرپرست شد

شوراهای اسلامی نماد حکمرانی محلی هستند

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

رتبه اول گیلان در تولید مرغ اجداد کشور

نرخ تضمینی برگ سبز چای ‌اعلام شد

نقش موسسه تحقیقات برنج کشور در زیست بوم کشاورزی چیست؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان معرفی شد

نادیده گرفته شدن نقش رسانه‌های رودسر در حضور پرشور انتخابات!

نتیجه انتخابات مجلس در رودسر و املش مشخص شد

تولید 1300 تن ماهی سردابی و خاویاری در رودسر

صادرات 32 میلیون دلاری کیوی توسط باغداران گیلانی

کد خبر: 2449 | تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲:۲۲ - یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند/ لزوم ارتباط گیری با جوانان

به گزارش رودسریها، محمد بینا عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: مدیران روابط عمومی چشم و چراغ سازمان هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی خط قرمز ما هستند، افزود: کم لطفی و بی مهری مدیران دستگاه‌ها نسبت به روابط عمومی‌ها پذیرفته نیست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین اضافه کرد: روابط عمومی‌ها پیش قراولان جهاد تبیین هستند و با انعکاس درست و به موقع عملکرد و خدمات سازمان می‌توانند در این عرصه اثرگذار باشند.

بینا با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف نقش روشنگری دارند، گفت: روشنگری و پاسخ درست به شبهات افکار عمومی سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

وی، رویکرد برنامه محوری را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: اولویت بندی کارها، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در عرصه روابط عمومی مورد تاکید است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان با تاکید بر عدم سلیقه‌ای عمل کردن در ارتباط گیری با رسانه‌ها تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در بکارگیری ظرفیت رسانه‌ها سلیقه‌ای و سیاسی عمل نکنند و از همه سلایق سیاسی و جناحی استفاده کنند.

بینا با بیان اینکه منافع ملی سرلوحه کار رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گیرد، گفت: خبرنگاران در بیان مطالب و انعکاس اخبار به دنبال ارتقای منافع ملی باشند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نیازمند آموزش سواد رسانه‌ای هستند، افزود: دوره آموزشی برای ارتقای کیفی و سواد رسانه مدیران تشکیل می‌شود.

بینا با تاکید بر تحلیل محوری در انتشار مطالب از سوی روابط عمومی‌ها اضافه کرد: انتشار اخبار و عملکرد سازمان از سوی روابط عمومی‌ها، همراه با تحلیل باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان گفت: روابط عمومی‌ها به خبرنگاران و اصحاب رسانه خوراک خبری و محتوایی ارائه دهند.

وی، ارتباط گیری با جوانان را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: جوانان پشتوانه واقعی نظام هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار