رفع تصرف 8 هزار متر از اراضی ملی در رودسر

معرفی قاچاقچی شکر در رحیم آباد به تعزیرات

تصاویر برف بهاری در روستاهای اشکور

توقیف کامیون‌ حامل محموله غیرمجاز در رحیم‌آباد

بیش از 9 هزار عدد مواد محترقه در رحیم آباد

مرگ بانوی مازندرانی در حادثه مرگبار اشکور رودسر

رفع تصرف اراضی ملی در رحیم آباد

قطعی ارتباطات همراه اول و ایرانسل در اشکور و جواهر دشت براثر وزش باد شدید

جنگل های روستای سجیران اشکور رودسر در آتش

شهدا بالاترین جایگاه دارند چونکه برای خدا و در راه خدا سیر الهی گام برداشته اند

شب‌گردی خرس قهوه‌ای در یکی از روستاهای اشکور رودسر

غافلگیری حین حمل فلزیاب‌های قاچاق در رحیم‌آباد

کد خبر: 3310 | تاریخ انتشار: ۷:۲۵:۳۲ - شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان گیلان در مسجد روستای شوئیل بخش رحیم آباد برگزار شد

به گزارش رودسریها، محمد حیدری سرپرست فرمانداری رودسر در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان گیلان که در مسجد روستای شوئیل بخش رحیم آباد برگزار شد، بخش رحیم آباد را از بخش های مهم شهرستان رودسر خواند و گفت:اشکورات رحیم آباد قطب تولید فندق و گیاهان دارویی به ویژه گل گاوزبان در کشور است که بایستی بتوانیم از ظرفیت های آن برای توسعه و آبادانی منطقه استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب ماموریت های محرومیت زدایی در سال گذشته استاندار گیلان 108 میلیارد تومان به منطقه رحیم آباد اختصاص دارد که عدد قابل توجهی از آن جذب شد،افزود:اقدامات اساسی در حوزه راه و برق رسانی امروز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

 

محمد حیدری با اشاره به اینکه در بخش راه در حوزه رحیم آباد 480 کیلومتر راه وجود دارد که 250 کیلومتر آن شوسه و بقیه آسفالت است، تصریح کرد: بالغ بر 200 کیلومتر از راه های اشکورات نیازمند ایمن سازی جاده ای است و 35 کیلومتر حدفاصل جاده لات محله به گرمابدشت به شدت نیازمند ریل گذاری برای ایمن سازی است و در همین جا نیازمند روشنایی نقطه ای برای داشتن جاده ای ایمن تری برای تردد مردم هستیم.

 

وی با اشاره به 5 کیلومتر از سفیدآب به گرمابدشت با تامین اعتبار لازم به زودی ما شاهد تعریض جاده به عرض 11 متر خواهیم شد،افزود:برای 5 کیلومتر از سفید آب به لشکان کارهای اداری آن انجام گرفته و بزودی شاهد اجرای پروژه خواهیم بود.

 

نماینده عالی دولت در رودسر تجهیز راهدارخانه های اشکور را مورد تاکید قرار داد و گفت: تجهیزات و امکانات راه سازی نیازمند تجهیز است و ماشین آلات مستقر در آن بالای 30 سال عمر دارند که نیازمند به نوسازی است.

 

وی مشکلات آب شرب و کشاورزی،خانه بهداشت و استقرار آمبولانس و فوریت های پزشکی در دهستان شوئیل را از دیگر مشکلات منطقه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات همه قابل حل است،تصریح کرد:یکایک مشکلاتی که امروز مردم اشکور مطرح کردند در جلسه ای با استاندار در استان خواهیم داشت مطرح و با تصمیم گیری های لازم برای رفع این کمبودها اقدامات جهادی هر چه سریع تر انجام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار