عیوضی رییس اداره ثبت اسناد کلاچای شد

و باز هم داستان حفاری غیرمجاز و قطعی فیبرنوری در کلاچای

بازگرداندن کیف پول به صاحبش در کلاچای توسط پلیس وظیفه شناس

سیدمهدی حسینی شهردار کلاچای شد

در صورت تامین اعتبار مشکل آب شرب بسیاری از روستاها حل خواهد شد

کشف 3 دستگاه فلزیاب در کلاچای

شناسایی فروشنده مواد محترقه در کلاچای

غافلگیری قماربازان در کلاچای

به دام افتادن سارقان اماکن متبرکه و خصوصی در کلاچای

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مصداق بارز نسل کشی است

احتکار لاستیک در انبار کلاچای

دستگیری عامل تیراندازی در کلاچای

کد خبر: 3464 | تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰:۳۹ - یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

برد پر گل شهرداری کلاچای مقابل سینا کلاچای

به گزارش رودسریها، در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاههای استان گیلان جام گیل دو تیم همشهری شهرداری کلاچای و سینا کلاچای عصر روز یکشنبه در استادیوم شهید قاسمی رودسر که مملو از تماشاگر و در نوع خود بی نظیر و کم سابقه بوده به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 3بر 2شهرداری کلاچای پایان یافت.
در آغازین دقایق نیمه نخست دو تیم بیشتر در صدد محک زدن یکدیگر بودند تا اینکه در دقیقه 26بازی، بازیکن شهرداری کلاچای در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و #محسن_کاظمیان بازیکن کهنه کار و با تجربه شهرداری کلاچای توپ را به دور از دسترس دروازه بان به گل تبدیل کرد تا شهرداری کلاچای یک بر صفر از میزبان پیش بیفتد اما تیم سینا کلاچای در واپسین دقایق نیمه نخست و در دقیقه ۴۵ کار را به تساوی کشاند تا همه چیز از نو آغاز شود نیمه نخست را دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
اما با آغاز نیمه دوم باز هم این تیم شهرداری کلاچای بود که از حریف پیش افتاد و در دقیقه ۵۸ گل دوم را وارد دروازه سینا کلاچای کرد زننده این گل #رضا_صداقتی بود که با دقت هر چه تمامتر دروازه حریف را گشود.
تیم سینا کلاچای پس از دریافت گل دوم فشار زیادی روی دروازه شهرداری کلاچای ایجاد کرد و موفق شد روی یک ضربه کاشته به گل تساوی برسد.
اما این پایان کار نبود و تیم شهرداری کلاچای در دقیقه ۸۸ گل سوم را وارد دروازه سینا کلاچای کرد این گل روی توپ ارسالی سید علی موسوی با ضربه سر دقیق #رضا_صداقتی به ثمر رسید تا دو گل از سه گل تیمش را دراین دیدار به ثمر برساند.
این بازی سر انجام با برتری ۳ بر ۲ تیم شهرداری کلاچای به پایان رسید تا شاگردان محسن فکوری بازی نخست را با کسب سه امتیاز از بازی به پایان برسانند.
مهدی رشاد موسس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای پس از پایان بازی با ابراز شعف از برد شهرداری کلاچای در بازی نخست در برابر تیم سینا کلاچای گفت: بازیکنان تیم ما در برابر تیم متمول و قدرتمند سینا کلاچای بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و از همه آنها که سهم بزرگی در این پیروزی داشتند تشکر می کنم.
وی تصریح کرد:این تیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
شهردار کلاچای اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری کلاچای امسال از جوانان جویای نام و کم سن و سال بهره گیری می کند و آنان در بازی نخست ثابت کردند که از توانمندی و قابلیت فوق‌العاده ای برخوردارند.
مرتضی فرزاد فر رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم پس از پایان بازی گفت: بازی خوب، مهیج و تماشاگر پسندی را شاهد بودیم و خوشحالم بازیکنان ما با تمام وجود مقابل حریف ظاهر شدند که ماحصل آن کسب پیروزی در این بازی بود و به همه آنها افتخار می کنم.
محسن فکوری سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی گفت: هر چند در بیشترین دقایق بازی مالکیت توپ و میدان در اختیار حریف بود اما موقعیت چندانی به حریف ندادیم و دو گلی که دریافت کردیم یکی روی ضربه کاشته و دیگری توپ برگشتی بود که حریف به گل رسید.
وی اظهار کرد: مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد و دل هواداران را شاد خواهیم کرد.
از چهره های شاخص این دیدار که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد ابوالفضل اکبری بازیکن کم سن و سال شهرداری کلاچای بود که بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت به طوری که  تحسین همگان را بر انگیخت.
در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاههای استان گیلان جام گیل ۱۴ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند.‌
Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار