آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌ راه پارک ملت رودسر

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

رتبه اول گیلان در تولید مرغ اجداد کشور

۲۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در رودسر معدوم شد

نرخ تضمینی برگ سبز چای ‌اعلام شد

نقش موسسه تحقیقات برنج کشور در زیست بوم کشاورزی چیست؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان معرفی شد

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو رودسر

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه رودسر جهت شرکت در روز جهانی قدس

ورود دادگستری گیلان به موضوع آلودگی آب آشامیدنی رودسر

ادعای غیرواقع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص عدم افزایش کرایه بین شهری

هنر تولید کننده قدرت است

کد خبر: 3592 | تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷:۲۲ - دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

تحویل 20هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در گیلان

سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان در دیدار با سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به املاک وسیع بنیاد مستضعفان در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان رودسر به لحاظ پراکندگی، وسعت املاک و حواشی املاک مانند تصرف، تعرض و اختلافاتی که با سایر نهاها هست از مهم‌ترین حوزه استحفاظی بنیاد در سطح استان گیلان است.

 

پیمان ضیایی با اشاره به مشکلات ۶۰ قطعه از املاک بنیاد مستضعفان در منطقه بلالم رودسر و هشت قطعه زمین‌های واقع در دریاوارسر افزود: برای حل مشکلات زمین‌های بنیادی منطقه نیازمند تشکیل کارگروه فنی مجزا است، ما حافظان بیت‌المال هستیم و در چارچوب قانون آماده هرگونه همکاری هستیم، بررسی و حقیقت‌یابی شود حق هر طرف بود به آن عمل کنیم.

 

سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان بحث تعامل بین نهادها برای حل اختلافات اراضی در این شهرستان را ارزشمند خواند و گفت: بنیاد در بحث اجرایی شدن شعار دولت برای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور 1000 هکتار زمین تقدیم این طرح کرده که در گیلان هفت قطعه زمین به ارزش بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان است و همه این اراضی در داخل محدوده شهری واقع شده است.

 

به گفته وی، در گام اول با درخواست استاندار گیلان و تاکید مهندس فتاح، حدود 20 هکتار زمین که هفت هکتار در رودسر، هشت هکتار در انزلی و چهار هکتار در رشت با سهم 30 درصدی برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار راه و شهرسازی قرار دادیم.

 

ضیایی با اشاره به توافقنامه‌ای برای زمین‌ها بیان کرد:طبق توافقنامه‌ای که در 30 بهمن ماه سال گذشته به درخواست استاندار با اداره کل راه و شهرسازی گیلان انجام شد، مقرر شده بود که برای زمین‌ها، وکالتی در اختیار سازمان راه و شهرسازی قرار دهیم که سهم بنیاد پرداخت و سهم خودشان را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بردارند.

 

️سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان ادامه داد: بنیاد آمادگی دارد که چند برابر زمین فعلی برای اجرایی شدن شعار دولت و امر مقام معظم رهبری را در اختیار اجرای این طرح قرار دهد و هیچ نگاه انتفاعی در این قضیه ندارد .

 

به گفته وی، زمین بنیاد مستضعفان در شهرستان رودسر برای طرح نهضت ملی مسکن چهار هکتار دیگر در بلالم اضافه شده که با زمین‌های قبلی حدود 11 هکتار زمین آماده برای اجرای این طرح و توسعه در شهرستان وجود دارد

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار