آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌ راه پارک ملت رودسر

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

۲۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در رودسر معدوم شد

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو رودسر

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه رودسر جهت شرکت در روز جهانی قدس

ورود دادگستری گیلان به موضوع آلودگی آب آشامیدنی رودسر

ادعای غیرواقع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص عدم افزایش کرایه بین شهری

هنر تولید کننده قدرت است

توقیف 2 خودروی تخلیه کننده زباله در رودسر

مشکل کدورت آب، مدیرعامل آبفای استان را به رودسر کشاند

اتصال مستقیم پمپ‌های آب ساختمانها توسط شهروندان به شبکه توزیع آب شهری دلیل اصلی کدورت نیست

مشکل آب شرب رودسر فقط کدورت است، هیچ مشکلی میکروبی و شیمیایی نداریم

کد خبر: 3787 | تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹:۲۹ - چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

حضور حداکثری مردم اولویت انتخابات مجلس/ 247 صندوق در رودسر و املش پیش بینی شده است

به گزارش رودسریها، محمدحیدری روز چهارشنبه در گردهمایی اعضای هیات های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان رودسر و املش با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از حساسیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: حساسیت این دوره انتخابات بالاست و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در اولویت مجریان انتخابات قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رودسر در همه ادوار از مشارکت بالایی برخوردار بوده که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد،افزود: همه بایستی به کمک یکدیگر زمینه حضور پرشور مردم را در یک رقابت سالم و با تامین امنیت را فراهم کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات در پرتو اجرای قانون و رعایت اصل بی طرفی گفت:عمل به قانون یعنی اعتمادسازی اجتماعی و فعال کردن سرمایه های اجتماعی و آمدن مردم پای صندوق های رای است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رودسر دارای 155 هزار نفر جمعیت بوده که 119 هزار نفر واجد شرایط رای هستند،تصریح کرد: تعداد 180 صندوق رای پیش بینی شده که 122 صندوق در حوزه روستایی است و 39 صندوق در مناطق صعب العبور است.
حیدری با اشاره به اینکه در کل شهرستان های رودسر و املش 247 صندوق پیش بینی شده است،افزود: به طور متوسط برای هر صندوق 15 تا 20 نفر از اعضای هیئت اجرایی و نظارت در نظر بگیریم چیزی حدود 5 هزار نفر برای برگزاری این دوره از انتخابات با ما همکاری خواهند داشت، اعضای نظارت و اجرایی برای فراهم کردن زمینه انتخابات شکوهمند تلاش کنند
جواد شفیعی ثابت مدیر کل سیاسی و انتخابات و دبیر ستاد انتخابات گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد:اعضای نظارت و اجرایی برای فراهم کردن زمینه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید تلاش کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم محور برگزار می شود،افزود: سلامت ،امنیت ،رقابت و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات اسفندماه بسیار مهم است و مسؤولیت صحت اجرای انتخابات برعهده هیات اجرایی است.
شفیعی ثابت با اشاره به اینکه تامین‌امنیت حوزه های انتخابیه اهمیت دارد ،گفت: وجود شبکه اینترنت در حوزه ها و سهل الوصول بودن دسترسی به صندوق های رای برای مشارکت حداکثری مردم بسیار مهم است.
در برخی از حوزه های انتخابیه احتمال بروز برخی مشکلات و چالش‌ها وجود دارد و محل های مربوط به صندوق های اخذ رای باید با در نظر گرفتن شرایط منطقه باشد.
وی بیان کرد: یکهزار و ۱۷۲ نفر مراحل مربوط به پیش ثبت نام را در گیلان انجام دادند و پس از بررسی های صورت گرفته از آن تعداد، ۴۴۶ نفر دارای مغایرت بود و پس از مرحله اعتراض ثبت نام اصلی داوطلبان از اواخر مهرماه آغاز می شود و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت
Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار