آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌ راه پارک ملت رودسر

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

۲۹۲ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در رودسر معدوم شد

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای یک دانشجو رودسر

پیام دعوت مشترک فرماندار و امام جمعه رودسر جهت شرکت در روز جهانی قدس

ورود دادگستری گیلان به موضوع آلودگی آب آشامیدنی رودسر

ادعای غیرواقع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در خصوص عدم افزایش کرایه بین شهری

هنر تولید کننده قدرت است

توقیف 2 خودروی تخلیه کننده زباله در رودسر

مشکل کدورت آب، مدیرعامل آبفای استان را به رودسر کشاند

اتصال مستقیم پمپ‌های آب ساختمانها توسط شهروندان به شبکه توزیع آب شهری دلیل اصلی کدورت نیست

مشکل آب شرب رودسر فقط کدورت است، هیچ مشکلی میکروبی و شیمیایی نداریم

کد خبر: 3915 | تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶:۳۰ - دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

تعیین خوابگاه جدید اولین گام در رفع مشکلات دانشجویان

به گزارش رودسریها، محمد حیدری فرماندار رودسر در جلسه رسیدگی به مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان در واجارگاه که عصر روز یکشنبه در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر برگزار گردید بر لزوم جابجایی خوابگاه دختران و پسران تاکید و اظهار کرد: طبق دستور استاندار گیلان مبنی بر رفع مشکلات این دانشگاه طی ۱۰ روز، در گام نخست اقدام به تعیین خوابگاه جدید برای دانشجویان خواهیم کرد.

 

وی خواستار شناسایی ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های شهرستان رودسر و کلیه امکانات خوابگاهی دستگاه ها شد و افزود: براساس ظرفیت های موجود، دانشجویان را به مکان مناسب تر منتقل می کنیم.

 

فرماندار رودسر، همچنین بر لزوم تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده شد و تصریح کرد: از ظرفیت اداره و هنرستان فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاه ها استفاده خواهیم کرد؛ البته در گام نخست نیازمند احصای نیازمندی ها هستیم.

 

حیدری، شهرستان رودسر را میزبان صنایع مهم کشور دانست و بیان کرد: دانشجویان می توانند از امکانات صنعتی شهرستان های رودسر، لاهیجان و لنگرود بهره ببرند.

 

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات دانشکده تا آغاز ترم جدید در بهمن ماه رفع می شود و اقدام به خریداری و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها می کنیم، گفت: در بخش حمل و نقل دانشجویان مشکل خاصی اعلام نشده؛ همچنین دانشجویان اقدام به صرف صبحانه و ناهار در داخل دانشگاه و شام در خوابگاه می کنند و مشکلی در بخش کیفیت و میزان غذا وجود ندارد.

 

فرماندار رودسر با اشاره به رشته های ارائه شده در دانشکده شرق گیلان از جمله علوم مهندسی، عمران، صنایع و آی تی و…، بیان کرد: اخیرا مزاحمتی برای یکی از دانشجویان پیش آمده بود که با اقدام به موقع نیروی انتظامی، شاهد انجام اقدامات لازم و دستگیری فرد شرور بودیم.

 

وی با اشاره به محدودیت های مراکز علمی و آموزشی در بخش های انتظامی، یادآور شد: مراقبت و مدیریت از دانشگاه و دانشجویان مهم است و لذا مدیران خوابگاه نسبت به ورود و خروج برنامه داشته باشند و انتظام و انضباط خوابگاه را بالا ببرند.

 

حیدری تاسیس دانشگاه را براساس قوانین و مقررات دانست و خاطرنشان کرد: دانشکده شرق گیلان ۶۵۰ دانشجو دارد و لذا تضعیف دانشگاه قابل قبول نیست و در راستای راهبرد دولت سیزدهم، باید برای رفع مشکلات به صورت میدانی و جهادی عمل کنیم در این جلسه معاونین فرمانداری، اعضای شورای تامین، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر واجارگاه و کلاچای و جمعی از مدیران ادارات و نمایندگان دانشجویان دانشکده حضور داشتند

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار