ادعای نماینده مجلس درباره وزیر سابق صمت فاقد اسناد و مدارک بود

واکنش طنزپرداز رودسری به قصد روحانی برای حضور در انتخابات مجلس

سکوت بصیران سیاسی بالاخره پس از ۵۰ روز شکسته شد/ سکوت برای یک مشت مسئولیت

کد خبر: 4041 | تاریخ انتشار: ۲:۵۰:۵۵ - پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

عقده‌گشایی فعال سیاسی رد صلاحیت شده علیه دولت با زیّ مردمی

به گزارش رودسریها، در شرایطی که کام ملت رشید ایران در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و با مشاهده حضور خیره‌کننده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن، شیرین و کام دشمنان تلخ است، باز هم ادعاهای عجیب عده ای که در بیان اظهارات شاذ، شهره خاص و عام هستند؛ چهره واقعی دوستداران ملت و میهن را عیان ساخت؛ همانان که با نقاب ایثارگری، داعیه خادمی مردم را دارند اما سوابق مواضع‌شان، نشان می‌دهد که آب به آسیاب دشمنان می ریخته اند.

آری؛ روی سخن با غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی است که علیرغم بر سینه داشتن مدال پر افتخار جانبازی و ایثار برای نظام اسلامی، با سخنان نسنجیده خود، پیوسته در صدر اخبار شبکه های رسانه‌ای بیگانه است؛ سخنانی که هیچوقت مستنداتی برای آنها ارائه نکرد و شاید یکی از دلایل رد صلاحیت او در دو دوره اخیر انتخابات مجلس شورای اسلامی، همین اظهارات بی پایه و اساس او باشد!

جعفرزاده که ید طولایی در اتهام زنی و به کار بردن الفاظی ناپسند برای مخالفان خود دارد و احکامی قضایی برای دروغگویی و اظهارات عجولانه دریافت کرده؛ در پرده اخیر اظهاراتش؛ دولت برآمده از رأی ملت و مدیران آن را دَله خطاب می‌کند ، خصلتی که به گواه شاهدان عینی؛ به رفتارهای او در زمانی که نماینده مردم در مجلس بود، برمی گردد.

مانیفیست دولت سیزدهم همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با هیأت دولت بیان داشتند؛ « ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و به‌کارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی» است و معظم‌له بر استمرار سلوک با ارزش «زیّ مردمی» که این دولت از آن بهره مند است، تأکید کرده اند.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری نیز مهرماه سالجاری در روز دوم سفر استانی دولت مردمی به فارس در دیدار با علما، روحانیون و فعالان فرهنگی و اجتماعی این استان، در تشریح معیارهای دولت برای انتخاب مدیران در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: در مسئله انتخاب مدیران، ملاک دولت شایسته‌سالاری، گفتمان دولت گفتمان امام و رهبری و برنامه دولت بیانیه گام دوم انقلاب است؛ همه مدیران در هر سطحی موظفند با کارآمدی و شایستگی، برنامه‌های دولت را در حل مشکلات کشور دنبال کنند و اگر در هر مقطعی هر مدیری دچار بی‌انگیزگی شد و اهداف دولت و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به حاشیه راند، بداند که ما در این زمینه با کسی عقد اخوت نداریم.

در حالیکه ولی فقیه زمان «عملکرد دو ساله دولت را موجب تقدیر و تمجید » دانسته اند؛ این اظهارات، پنجه به صورت دولت کشیدن است. خوب است ایشان بداند ظلم واقعی را همو مرتکب شده که بر خلاف مدعای پوچ خود در بیانیه اخیر نه تنها « در کنار مردم و برای دفاع از حقوق مردم» تلاشی نکرده، بلکه در عرصه افکار عمومی نیز به مثابه پیاده نظام رسانه های معاند، نقش آفرینی کرده است.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار