جان‌باختن یک جوان بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه

شهردار جدید واجارگاه معرفی شد

جویندگان گنج در دام پلیس واجارگاه

تصاویر نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای دانشجویان در واجارگاه

تلاش ۱۳ نفر برای رسیدن به صندلی شهرداری واجارگاه

سادات استعفا داد، صفری سرپرست شد

انهدام باند شرکت هرمی در واجارگاه

قطعی آب روستای باغدشت کلاچای ۴ روزه شد

جشنواره چای در واجارگاه برگزار می‌شود

باد گرم عامل آتش سوزی باغات چای در واجارگاه

زباله‌های رها شده در سطح شهر واجارگاه

کد خبر: 556 | تاریخ انتشار: ۷:۲۶:۳۴ - یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

اطاعت از ولایت فقیه توام با وفاداری از شاخص های شهدای ایران اسلامی است

به گزارش رودسریها، عضو مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره 38شهید والا مقام منطقه واجارگاه بخش کلاچای شهرستان رودسر در شرق استان گیلان مهم ترین مشخصه شهدا را اطاعت محض و بدون چون چرا از ولایت فقیه توام با وفاداری به اسلام و نظام دانست.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند افزود: با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب چشم چراغ و فروزان جامعه هستند چرا که این شهدا نسبت به امام زمان و نماینده امام زمان در عصر حاضر اطاعت محض و بی چون و چرا توام با وفاداری داشتند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم در مجلس  در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شکل گیری انقلاب با برنامه ریزی، هدف مشخص و جهت گیری صحیح از سوی امام راحل به سر انجام رسید اظهار کرد: این برنامه ریزی مبتنی بر اندیشه های محکم و آن استقرار حاکمیت دینی در کشور بوده است و این دین است که می تواند ما را به سعادت برساند.

صفری ملک میان تاکید کرد:  آنچه که ما به آن احتیاج داریم این است که جلوه ربوبیت خدایی در جامعه تقویت شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب کسانی هستند در سر راه انقلاب مقاومت می کنند اضافه کرد: در جمهوری اسلامی اگر پارادوکس در شعار و عمل می بینیم دلیل آن این است که بعد از چهل سال نتوانستیم آن اندیشه انقلاب اسلامی را بالا آورده و در ویترین قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در عین حال یک عده هم قلم فرسایی می کنند که دین قادر به حل مسائل و مشکلات جامعه نیست، افزود: کسانی که چنین طرز تفکری دارند یا جاهل یا مغرض هستند.

صفری ملک میان تصریح کرد: اگر انقلاب هیچ کاره ای انجام نداده اما هدیه ای برای ما به ارمغان آورده و آن نعمت ولایت فقیه است او طاهر است و ذره ای نمی توان به رفتارهای سیاسی و اجتماعی او ایراد گرفت.

وی وجود بگو مگو های سیاسی در دو جریان اصلاحات و اصول گرا را یاد آور شد و بیان کرد: در طول چهل و دو سال از انقلاب ارکان قدرت در اختیار همین آقایان بود چرا می گوییم اینها نقش اپوزیسیون بازی می کنند برای اینکه خیلی از جاها پست و مقام و تعارض منافع برای آنها بوجود می آمد بلافاصله ایراد می گرفتند این است که انقلاب را دچار آسیبها و لطمات می کند تا دیرتر به اهداف برسیم.

وی اضافه کرد: بعد از چهل و سه سال این علت سوال در مسیر ما واقع شده، جواب آن را شهدا به ما دادند پاکی و طهارت در زندگی، درست تصمیم بگیریم و بموقع عمل کنیم./

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار