توقیف 405 حامل تریاک در رودسر

راه اندازی پیاده راه غذا در پارک مسافر رودسر

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند

ساخت مجتمع ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رودسر

نائب قهرمانی تیم والیبال متوسطه اول رودسر در مسابقات آموزشگاه‌های گیلان

عادل رنجی دستیار فرماندار رودسر در امر مردمی‌سازی دولت شد

روانشناسان رودسری تجلیل شدند+تصاویر

واحد‌های صنفی متخلف در رودسر پلمب شدند

شوراهای اسلامی نماد حکمرانی محلی هستند

اجرای پروژه بهسازی معابر کوی دانشگاه در رودسر

ارتقاء سطح نظام آموزشی، از اهداف بلند ما است

دستبند پلیس رودسر بر دستان فروشنده حشیش

کد خبر: 595 | تاریخ انتشار: ۶:۰۱:۱۸ - یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان رودسر

به گزارش رودسریها، مراسم توزیع 100 بسته معیشتی با ارزش 150 میلیون ریال امروز (شنبه 23 بهمن) با حضور امام جمعه شهرستان رودسر، فرماندار، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع)، رؤسای ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، مسئول ستاد نماز جمعه و معاونت پشتیبانی حوزه علمیه خواهران شهرستان رودسر در مسجد مرحوم طالبزاده شهداء رودسر توسط اداره اوقاف و هئیت امناء مسجد مرحوم طالبزاده برگزار شد.

 

حجت الاسلام «تقی روحانی» امام جمعه شهرستان رودسر در رزمایش امروز همدلی، مواسات و کمک مومنانه که به موجب آن بسته‌های معیشتی در اختیارخانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد عنوان کرد: توجه همه جانبه به فقرا و نیازمندان از جمله ویژگی‌های بارز اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و زندگانی ایشان مملو از کارهای نیک بود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر مرحوم طالبزاده را از جمله خیران و بندگان خوب خداوند متعال که موقوفه‌های زیادی داشته و دست فقرا را می‌گرفت خواند و افزود: پس از فرمان نورانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان دو سال قبل که برگرفته از دعای ماه شعبان بود طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه موجی را در کل کشور ایجاد کرد.

وی مشارکت همه سازمان‌ها و نهادها، خیران و نیروی انتظامی برای تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن در بین نیازمندان را مورد تقدیر قرار داد و ابراز داشت: مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح مواسات برای چهارمین بار است که در مسجد مرحوم طالبزاده شهداء رودسر برگزار می‌شود و در همینجا از بانیان آن به شکل ویژه تشکر می‌کنم.

 

روحانی فعالیت‌های اداره اوقاف در سطح دو شهرستان رودسر و املش را علاوه بر شرکت در طرح مواسات بسیار گسترده، چشمگیر و ملموس اعلام کرد و گفت: موقوفات زیادی در سطح شهرستان احیاء شد و این نتیجه تلاش و زحمات متولیان اداره اوقاف و امور خیریه است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ادامه داد: از کمک مجموعه اوقاف و امور خیریه به حوزه‌های علمیه، طلاب نیازمند و فقرای محلات و هیئت امنای مساجد که در تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی همکاری دارند، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این حرکت‌های خیرخواهانه خداپسند همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی توجه به فقرا و نیازمندان و تاکید پروردگار متعال نسبت به این امر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر این امر مهم در جامعه اسلامی به اصل و فرهنگ عمومی تبدیل شود و مردم در آن مشارکت فعال داشته باشند هیچ فقیری برای گذران امورات زندگی خود دچار تنگنا و مشکل نمی‌شوند.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار