توقیف 405 حامل تریاک در رودسر

راه اندازی پیاده راه غذا در پارک مسافر رودسر

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند

ساخت مجتمع ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رودسر

نائب قهرمانی تیم والیبال متوسطه اول رودسر در مسابقات آموزشگاه‌های گیلان

عادل رنجی دستیار فرماندار رودسر در امر مردمی‌سازی دولت شد

روانشناسان رودسری تجلیل شدند+تصاویر

واحد‌های صنفی متخلف در رودسر پلمب شدند

شوراهای اسلامی نماد حکمرانی محلی هستند

اجرای پروژه بهسازی معابر کوی دانشگاه در رودسر

ارتقاء سطح نظام آموزشی، از اهداف بلند ما است

دستبند پلیس رودسر بر دستان فروشنده حشیش

کد خبر: 616 | تاریخ انتشار: ۶:۱۶:۵۹ - سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

حضور میدانی و جهادی مدیران در عرصه خدمت؛ اجازه دست درازی به محیط زیست را به کسی نمی‌دهیم

به گزارش رودسریها «محمدرضا شهاب‌زاده» امروز (سه‌شنبه، 26 بهمن) در جلسه مدیریت بحران شهرستان رودسر با موضوع بررسی عملکرد دستگاه‌ها اظهار داشت: جلسات مدیریت بحران با هدف افزایش آمادگی‌ها و خدمت به مردم برگزار می‌شوند و اگر انتقادی هم از برخی دستگاه‌ها شود در راستای بهبود شرایط خدمت‌رسانی است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر همراهی همه دستگاه‌ها در ایجاد هم‌افزایی بیشتر ستاد مدیریت بحران را خواستار شد و عنوان کرد: با کمال احترامی که برای همه مدیران دستگاه‌های دولتی قائل هستیم، قطعا انتظار داریم اتحاد و همبستگی‌ها روز به روز افزایش و نواقص کاهش پیدا کند.

 

شهاب‌زاده با بیان اینکه وی عملکرد دستگاه‌های مختلف را در مدت اخیر مورد واکاوی قرار داده است ابراز داشت: اگر به این نتیجه برسم که دستگاهی توان پاسخگویی به مشکلات مردم را ندارد در کمال احترام و آرامش عذر آن مدیر را خواهم خواست زیرا فضای فعلی فضایی خاص بوده و مردم دچار مشکلات فراوانی هستند.

 

وی رفع مشکلات ناشی از سیلاب اخیر که موجب قطع مسیر دسترسی چند خانوار شده است را خواستار شد و با تاکید بر اینکه هیچگونه توجیهی از طرف دستگاه‌های مسئول پذیرفتنی نیست اضافه کرد: در بحران برفی که گذشت یکسری از دستگاه‌ها نظیر شهرداری رودسر و راهداری عملکرد خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر ضمن اشاره به مشکلاتی که در بخش رحیم‌آباد به علت بارش برف اخیب ایجاد شده بود یادآور شد: صورتجلسه‌های مدیریت بحران باید تماما اجرایی شود بنابراین کم‌کاری و قصورهایی که بعضا از طرف برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود را حتما در فرآیند ارزیابی عملکردشان دخیل خواهیم کرد.

 

شهاب‌زاده پایبندی کامل به قانون را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اینکه به قانون ضعف و کم و کاستی ندارد افزود: به هیچ عنوان به کسی اجازه دست درازی به مصالح، انفال، محیط زیست و سایر حوزه‌ها نمی‌دهیم و از مدیران دستگاه‌ها انتظار داریم اگر موارد و مصادیقی را مشاهده کردند حتما به سمع و نظر ما برسانند.

 

وی کار میدانی و جهادی و خدمت صادقانه به مردم توسط مدیران و مسئولان را در شرایط کنونی از اوجب واجبات و نیاز اصلی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: از مدیران و مسئولان انتظار دارم وقتی حادثه و اتفاقی در جایی به وقوع می‌پیوندند قبل از هر کسی در صحنه خدمت حضور داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار