توقیف 405 حامل تریاک در رودسر

راه اندازی پیاده راه غذا در پارک مسافر رودسر

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند

ساخت مجتمع ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رودسر

نائب قهرمانی تیم والیبال متوسطه اول رودسر در مسابقات آموزشگاه‌های گیلان

عادل رنجی دستیار فرماندار رودسر در امر مردمی‌سازی دولت شد

روانشناسان رودسری تجلیل شدند+تصاویر

واحد‌های صنفی متخلف در رودسر پلمب شدند

شوراهای اسلامی نماد حکمرانی محلی هستند

اجرای پروژه بهسازی معابر کوی دانشگاه در رودسر

ارتقاء سطح نظام آموزشی، از اهداف بلند ما است

دستبند پلیس رودسر بر دستان فروشنده حشیش

کد خبر: 703 | تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳:۳۵ - جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

نمایش شهرک‌های موشکی سپاه تن ابر جنایتکاران عالم را می‌لرزاند

به گزارش رودسریها،  حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، ۱۳ اسفند) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: در این روز و جمعه اول ماه شعبان المعظم ماه محمد و آل محمد(ص) هم خودم و هم برادران و خواهران نمازگزار جمعه را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می‌کنم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن برشمردن جایگاه احادیث قدسی تصریح کرد: در یک حدیث قدسی خداوند می‌فرماید ای فرزند آدم اگر برادران دینی تو بوی بد گناهت را متوجه می‌شدند با تو همنشین نمی‌شدند، معنای این حدیث این است که گناه بوی بد می‌دهد و انسان قادر به درک این موضوع نیست اما اولیای الهی نظیر شیخ رجب‌علی خیاط به عنوان بندگان خاص خدا متوجه این امر می‌شدند.

 

روحانی به ماجرای اویس قرنی و استشمام رایحه خوش این مؤمن توسط پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: به همه برادران و خواهران دینی و البته به خودم عرض می‌کنم که باید مراقب باشیم، ماه مبارک رجب تمام شد و انشاء الله همه ما جزو رجبیون شدیم و باید خود را به ذکر بسیار مقدس و نورانی صلوات بر محمد و آل محمد(ص) عادت دهیم.

 

وی خواندن مناجات شعبانیه و صلوات شعبانیه در نیمه‌های شب و برای نورانیت دل را توصیه و سفارش کرد و با بیان اینکه باید از معنویت این ماه حداکثر بهره را ببریم یادآور شد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان فرصتی بسیار طلایی برای خودسازی، نزدیک شدن به پروردگار و محاسبه نفس است و حقیقتا اگر با توجه کامل و با حضور قلب ادعیه‌های این ماه‌ها را بخوانیم متحول خواهیم شد و شکی در این موضوع نیست.

 

امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان رودسر گناه را خط قرمز دین مبین اسلام دانست و  تصریح کرد: بهترین سخن و سفارش، توصیه به رعایت تقوای الهی است، حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) در خطبه همام نهج‌البلاغه بالای یکصد صفت برای انسان باتقوا ذکر کرده است.

 

روحانی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ تاکید اسلام و بزرگان به انفاق و عمل صالح را متذکر شد و اضافه کرد: در پایان هر سال و به همت نهاد کمیته امداد خیمه‌ای تحت عنوان جشن نیکوکاری در سراسر کشور و استان گیلان برپا و توجه همه مردم را در شب عید به نیازمندان جلب می‌شود.

 

وی کمک به نیازمندان را ویژگی بارز شیعیان امام زمان(عج) و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ذکر کرد و بیان داشت: امسال در دو نیمه شعبان قرار داشتیم و همه می‌توانند بیایند و با امام زمان(عج) عهد ببندند و در جشن نیکوکاری برای خود سهمیه تعیین کرده و هر طور که می‌توانند به شکل نقدی و غیرنقدی به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: سال گذشته در شهرستان رودسر کمک‌های بسیار خوبی برای جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد و انشالله امسال شاهد همت مضاعف‌تری از سوی مردم نیک اندیش و خیران در این حوزه باشیم تا در شب عید دل همه خانواده‌ها خوشنود شود.

 

روحانی اظهار داشت: دو مناسب مهم میلاد باسعادت سید‌الشهدا(ع) بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی(ص) و روز جانباز به یاد جانبازی قمر بی‌هاشم (ع) را در هفته آینده پیش رو داریم که هر دو مناسبت را به سبز پوشان پاسداران و هم به جانبازان عزیزمان ویژه تبریک عرض می‌کنم.

 

وی تصریح کرد: ما هر چه که امروز، فردا و فرداهای انقلاب اسلامی داریم به برکت پاسداری پاسداران و جانبازی جانبازان و ایثارگران است زیرا این عزیزان برای دفاع از اسلام و انقلاب سینه سپر کردند، و وقتی این لباس مقدس  را بر تن نمودند با بزرگ پاسدار کربلا بیعت کردند و تا آخرین نفس در برابر نظام سلطه ایستادگی کرده و کنار نخواهند آمد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نمایش شهرک‌های موشکی ما تن ابر جنایتکاران عالم را می‌لرزاند عنوان کرد:‌ اگر لازم باشد یک روزی این موشک‌ها برسر ابرجنایتکاران عالم فرود خواهد آمد و علت اینکه لباس مقدس پاسداری تا این حد دشمن دارد این است که بارها و بارها سیلی خورده‌اند.

 

روحانی ابراز داشت: آن روزی که نیروی هوافضای سپاه در تلاش همه جانبه بود تا امروز دستمان خالی نماند عده‌ای در داخل کشور و حتی برخی در مناصب بالا سعی کردند که این اتفاق نیفتد فلذا برای برجام دوم دست و پا می‌زدند که ما با ابرجنایتکاران بنشینیم و راجب موشک‌هایمان هم مذاکره کنیم اما رهبر حکیم و دوراندیش ما و همت پاسداران عزیز افکار این عده را به زباله‌دان تاریخ انداخت و آنچه که ماندگار شد عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران بود.

 

وی با بیان اینکه همه ما باید روحیه پاسداری داشته باشیم و در گام دوم انقلاب خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دشمنانش آماده کنیم اضافه کرد: موضوع جنگ روسیه و اوکراین امروز در رأس اخبار جهان است، تحلیل‌های مفصلی در صدا و سیما و در رسانه‌های خارجی در این روزها به گوش می‌رسد اما بیانات بسیار حکیمانه رهبر معظم ما در روز عید مبعث کاملترین و جامع‌ترین تحلیل بود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد:‌ رهبر فرزانه و عزیزمان فرمودند ما با جنگ و کشته شدن مردم و تخریب زیرساخت‌های متعلق به یک ملت در هر کجای دنیا باشد مخالفیم و سیاست و موضوع‌گیری دوگانه نداریم و فرمودند ما در اکراین خواستار توقف جنگ و خاتمه آن هستیم.

 

روحانی با تاکید بر اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری علاج بحران در ریشه‌های آن باید شناخته شود ادامه داد: چندین و چند روز است که در اوکراین شاهد جنگ سخت هستیم و شهرهایی که نیروگاه‌های هسته‌ای در آن مستقر هستند در خطر قرار گرفتند و دنیا ترسیده است اما باید واکاوی کنیم که ریشه این بحران‌ها در کجاست.

 

وی ریشه بحران در اوکراین را طبق فرمایش مقام معظم رهبری سیاست‌های آمریکا و غرب دانست اذعان کرد: امام خمینی(ره) آمریکایی‌ها را شیطان بزرگ و دلیل اصلی همه فتنه‌های عالم خواند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند اکراین قربانی بحران‌سازی آمریکاست و آمریکا مرکز بحران آفرینی در جهان محسوب می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: در چند روز اخیر و طبق اخباری که دائما مخابره می‌شود کشورهای اروپایی و آمریکا مقامات روسی، زیرساخت‌های نفتی، گازی، پولی، بانکی و تمام روسیه را تحریم کردند و عجیب است که این تحریم‌ها حتی به حوزه ورزش هم رسیده در حالیکه خودشان بارها و بارها گفتند که ورزش نباید سیاسی شود.

 

روحانی عنوان کرد: این روزها شاهدیم که چگونه برای اکراین سینه چاک کردند و حتی از 90 کشور سیل کمک‌های تسلیحاتی، انسانی، غذایی و دارویی در حال سرازیر شدن است و دادشان در سازمان ملل بلند شده است که ببینید روسیه با مردم اوکراین چه می‌کند اما ایکاش این سینه چاکی و دفاع و تحریم‌های همه جانبه قدری هم به خاطر مردم مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع یمن بود.

 

وی حمایت‌های وقیحانه غرب از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم آل سعود در بمباران مردم مظلوم یمن و سکوت مرگبار آنان در برابر این حجم از جنایت‌های بشری را مؤید سیاست‌های دوگانه غرب و حاکمیت استکبار جهانی دانست و گفت: کارنامه سیاه آمریکا و غرب نشان می‌دهد که هیچگاه مدافع حقوق بشر نبودند و نخواهند بود و تنها از این موضوع ابزاری برای فشار بر علیه ملت‌هایی که مقابل آن‌ها می‌ایستند استفاده می‌کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند هرکجا ملت‌ها در کنار دولت‌ها بودند دشمن هیچ کاری نتوانست انجام دهد الان هم با وجود تحریم‌ها، دشمنی‌‌ها و مانع تراشی‌ها، فضل خدا و  حمایت این ملت صبور و مقام باعث می‌شود تمام نقشه‌های استکبار جهانی خنثی شود.

 

روحانی افزود: از رئیس جمهور انقلابی و محترممان درخواستی از زبان شما مردم دارم و آن این است که زمانی که ایشان به گیلان سفر کردند گفتند مشکل تصرف ساحل دریا در سراسر کشور باید ظرف 20 روز حل گردد که این امر حتی در مواردی زودتر هم حل و فصل شد و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مجبور به اجرای دستورات شدند.

 

وی جلوگیری از سیر صعودی قیمت‌ها با فرمان رئیس جمهور را خواستار شد و خاطرنشان کرد: خواهشم این است که رئیس جمهور انقلابی و حزب‌اللهی ما دستوراتی صادر کنند تا جلوی افزایش شدید قیمت‌ها گرفته شود تا مردم در شب عید سرگردان نشوند.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار