توقیف 405 حامل تریاک در رودسر

راه اندازی پیاده راه غذا در پارک مسافر رودسر

سارقان کابل‌‌های برق رودسر دستگیر شدند

ساخت مجتمع ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رودسر

نائب قهرمانی تیم والیبال متوسطه اول رودسر در مسابقات آموزشگاه‌های گیلان

عادل رنجی دستیار فرماندار رودسر در امر مردمی‌سازی دولت شد

روانشناسان رودسری تجلیل شدند+تصاویر

واحد‌های صنفی متخلف در رودسر پلمب شدند

شوراهای اسلامی نماد حکمرانی محلی هستند

اجرای پروژه بهسازی معابر کوی دانشگاه در رودسر

ارتقاء سطح نظام آموزشی، از اهداف بلند ما است

دستبند پلیس رودسر بر دستان فروشنده حشیش

کد خبر: 842 | تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵:۵۴ - سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب/ مبلغان و روحانیون به مردم امید دهند

به گزارش رودسریها، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (سه‌شنبه ۱۶ فروردین) در دیدار ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودسر و جمعی از مبلغین اعزامی از حوزه علمیه قم در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم این جلسه برای دین مبین اسلام، انقلاب و برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مثمرثمر واقع شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه مقوله تبلیغ و اعزام مبلغ از زمان حضرت آدم رواج داشت عنوان کرد: در دین مبین اسلام قضیه تبلیغ و اعزام مبلغ به اوج خود رسید و حتی در شرایط حال حاضر شاهد اعزام گسترده مبلغان به جهان اسلام هستیم.

 

روحانی تبیین را رسالت و ماموریت انبیا الهی دانست و ضمن اشاره به مبحث جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری تصریح کرد: ارتش دنیا امروزه در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای ارزشمندش در حال جولان است و با هزار و ۸۰۰ کانال خارجی در حال جنگ با قرآن، اسلام، اعتقادات و باورهای مردمی است.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم دین باوری و دین شناسی هیئت‌های امنای مساجد اضافه کرد: تریبون بسیار خوبی در اختیار روحانیت شیعه قرار دارد و ایشان میتوانند از این تریبون به ویژه در بحث جهاد تبیین بهترین استفاده ممکن را ببرند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یادآور شد: باید صحبت‌ها و سخنرانی های ما به ویژه در ماه مبارک رمضان بر پایه قرآن محوری باشد تا مردم با کتاب الهی بیشتر آشنا شده و انس پیدا کنند.

 

روحانی عنوان کرد: در پیام نوروزی مقام معظم رهبری امید دادن به مردم کاملا مشهود بود، از طرفی در شرایط سخت اقتصادی حال حاضر جامعه که مردم دغدغه بسیار زیادی دارند لازم است مبلغان و روحانیون نیز هم به تبعیت از مقام معظم رهبری به مردم امید بدهند و در جهت امیدآفرینی تلاش کنند.

 

وی در باب نقش روحانیت و مبلغین در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی نکاتی را متذکر شد و تصریح کرد: دشمن درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و وظیفه دلسوزان و سکانداران انقلاب اسلامی است که دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: مبلغان و روحانیون معزز باید به تاسی از اخلاق نبوی و پیغمبر اکرم (ص) نسبت به جذب اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان اقدام نمایند و به بیان هر چه بیشتر مفاهیم بحث مهدویت و امام زمان(عج) اهتمام ورزند.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار