مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی قطعی و لازم‌الاجراست

٢۶۴ واحد نانوایی در رودسر مجهز به دستگاه کارتخوان جدید نان هستند

تاخیر در ازدواج به بهانه فقر سوءظن به خداوند است

اعلام رسمی خبر شهادت سرلشکر حاج احمد متوسلیان پس از ۴١سال/ متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس

حجاب یک ضرورت دینی و امری قانونی است/ نگاه امام (ره) به رای مردم تشریفاتی نبود

یکی دیگر از مستشاران نظامی سپاه در سوریه به شهادت رسید

زهره فکور صبور درگذشت

پخت نان در منزل برای مقابله با کرونا

کد خبر: 2111 | تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱:۴۸ - شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلو مواد مخدر در گیلان

به گزارش رودسریها، علی احمدپور با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به استان گیلان با خودرو پژو ۴۰۵، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات فنی با همکاری ماموران مرزبانی گیلان مشخص شد، خودرو مورد نظر در محور رودبار به سمت امازاده هاشم در حال تردد است، تصریح کرد: با تعقیب و مراقبت نامحسوس خودرو متهم در منطقه امامزاده‌ هاشم شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.

احمدپور از کشف ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این خصوص متهمان ۱۵، ۳۰ و ۳۷ ساله دستگیر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار