مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی قطعی و لازم‌الاجراست

٢۶۴ واحد نانوایی در رودسر مجهز به دستگاه کارتخوان جدید نان هستند

تاخیر در ازدواج به بهانه فقر سوءظن به خداوند است

اعلام رسمی خبر شهادت سرلشکر حاج احمد متوسلیان پس از ۴١سال/ متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس

حجاب یک ضرورت دینی و امری قانونی است/ نگاه امام (ره) به رای مردم تشریفاتی نبود

توقیف خودرو حامل ۳۰ کیلو مواد مخدر در گیلان

یکی دیگر از مستشاران نظامی سپاه در سوریه به شهادت رسید

زهره فکور صبور درگذشت

کد خبر: 63 | تاریخ انتشار: ۹:۵۷:۲۱ - چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | بدون نظر | Print This Post Print This Post |

پخت نان در منزل برای مقابله با کرونا

متاسفانه امروزه با شیوع بیماری کرونا ترس و وحشت فراگیری در تمامی دنیا و همچنین در کشور عزیزمان ایران گسترش یافته است. تمامی وسایل و محصولاتی که استفاده می‌‌شود می‌تواند به این ویروس کشنده و خطرناک مبتلا باشند، حتی برای تهیه نان مصرفی نیز با مشکل رو به رو شده‌ایم. از این رو بهتر است اقدام به تهیه و طبخ نان در منزل کرد.

برای این منظور روش‌های متفاوت و مختلفی وجود دارد که ب یک سرچ کاملا ساده عملا می‌توان دستورات پخت بیشماری از آن‌ها را مشاهده کرد اما چیزی که در واقعیت مشاهده می‌شود این است که برای تهیه و پخت نان نیاز به ساج و یا تنور سفالی است که در ادامه اطلاعات کامل تری در این مورد ارائه شده است.

ساج سفالی چیست؟

ساج یا تابه سفالی عملا محصولی است که به راحتی می‌توان با استفاده از ان و یک خمیر آماده به پخت و تهیه نان پرداخت. آن چیزی که این محصول را ممتاز کرده است بی شک استفاده از آن در تمامی شرایط و حتی بر روی اجاق گاز منزل است. برای تهیه و خرید این محصول، می‌توان به وبسایت گیلی شاپ مراجعه کرد.

تنور سفالی چیست؟

تنور سفالی نمونه دیگری از محصولاتی است که به کمک آن می‌توان در منزل به راحتی اقدام به تهیه و پخت نان کرد اما تفاوتی که این محصول با ساج و یا تابه سفالی دارد این است که در واقع نیاز به یک فضای محیطی بازتری است تا بتوان تنور را در زیر زمین به کار برد. اما ساج یا تابه سفالی نیازی به قرار گرفتن در دل زمین نخواهد داشت. همچنین برای تهیه و خرید تنور سفالی می‌توانید به وبسایت گیلی شاپ مراجعه کرد.

Print Friendly, PDF & Email
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
" title="Digg this!"target="blank">Digg This! Bookmark on Delicious

ارسال نظر


آخرین اخبار